Kaip ir turbūt reikėjo tikėtis, viskas taip paprastai nesibaigė. Išėmiau diską, supakavau su visokiais burbulais ir plėvelem ir išsiunčiau. Po kelių dienų gavau atsakymą "diskas su fiziniais pažeidimais". Na niekaip nesuprantu kaip uždarytame kompe gali būti diskas su fiziniais pažeidimais... "meska" <meska@nospam.fmu1.net> wrote in message news:k1ag9j$bvf$1@trimpas.omnitel.net... > Kas patars, ką daryt? > > 2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose popieriuose > garantija - 3 metai. > Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom apie > bad block , controller error ir pan). > Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo > atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų, poto > dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija metai, > pradžios data 2012.06.06. > Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti laptopą, > neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys (pasakius > DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano turimas > sąskaitas pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt (dsd.lt > atsakymas analogiškas - pirktas ne iš mūsų). > Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd > duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą > darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad > hdd parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos... > > Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis kad > jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su kurjerio > išlaidomis, ar privalau jas dengti?