nu tai kam ta lapropa siuntinet, jei hardas mirineja - nu uzsibackupink info ir siusk harda, tegu krusasi "meska" <meska@nospam.fmu1.net> wrote in message news:k1apgs$hem$1@trimpas.omnitel.net... > svarstau, bet biški principai veikia. Tik nesinori kad principai brangiau > kainuotų :) > > "Evaldas" wrote in message news:k1ak0v$e65$1@trimpas.omnitel.net... > > O nesvarstai varianto nusipirkti nauja HDD ir visa si ivyki priimti kaip > brangiai kainavusia pamoka ? > > "meska" <meska@nospam.fmu1.net> wrote in message > news:k1ag9j$bvf$1@trimpas.omnitel.net... >> Kas patars, ką daryt? >> >> 2009.10.01 pirktas DELL laptopas iš itbank.lt Visuose gautuose >> popieriuose garantija - 3 metai. >> Neperseniausiai pradėjo durniuoti hdd (event logas apsipylęs klaidom apie >> bad block , controller error ir pan). >> Parašiau į itbank.lt ir paklausiau kur Vilniuje nešti į garantinį? Buvo >> atsakyta kad į baip.lt. Šie pasižiūrėjo pasakė kad pirktas ne iš jų, poto >> dar pasižiūrėjo DELL tag'ą ir pasakė kad šitam modeliui garantija metai, >> pradžios data 2012.06.06. >> Poto sekė ilgas susirašinėjamas su itbank.lt : siūlyta atsiųsti laptopą, >> neva jie patys nuneš į Klaipėdos baip.lt, ir ten viską sutvarkys >> (pasakius DELL tag'ą tokio varianto daugiau nesiūlė), atsiuntus mano >> turimas sąskaitas pasakė kad susipainiojo ir turėčiau nešti į dsd.lt >> (dsd.lt atsakymas analogiškas - pirktas ne iš mūsų). >> Paskutinis pasiūlymas išimti hdd ir atsiųsti jiems (prieš tai prašė hdd >> duomenų) - pataisys (???) arba pakeis į naują. Paklausus kaip jie tą >> darysi - siųs hdd į seagate. Seagate svetainėje apie garantinį rašo kad >> hdd parduotas OEM ir reikia kreiptis į OEM o ne į juos... >> >> Ką daryti? Siųst visą laptopą supakavus per kurjerų tarnybą ir tikėtis >> kad jį atgausiu? Ar tiesiai į vartotojų teises? kaip šiuo atveju su >> kurjerio išlaidomis, ar privalau jas dengti? >