Tema: Re: SSD i laptopa
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-05 17:36:47
I klausima "a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze " atsakymas pakankamai 
paprastas. Kontora tapusi autorizuotu serviso centru gauna is gamintojo 
palaikyma (grubiai babkes) uz tai, kad kvalifikuotai remontuoja to gamintojo 
technika. Tuo tarpu kai snekam apie atskiras komponentes, niekas ten nieko 
neremontuoja, daromas elementarus sugedusio daikto keitimas i analogiska 
produkta ir gamintojas uz tokia procedura serviso centrui nemoka, todel 
realiai kiekvienas garantinio keitimo atvejis servisui reiskia didesnius ar 
mazesnius nuostolius. Griztant prie sitos situacijos - kodel ServiceNET 
(Also serviso padalinys) turetu apturet nuostoli uz daiktus, kuriuos pardave 
ir pelna gavo Also konkurentas?

OK, galbut butent Samsung SSD atveju yra isimtis ir ServiceNET'as priima ir 
is Elko pirktus daiktus. Tik as nesu isitikines ar tai nera tik tiesioginis 
Elko ir ServiceNET susitarimas butent del Samsung SSD, t.y. isimtis 
taisykleje, o tu paciu SSD pirktu is ACC (ar juo labiau is ne Lietuvisko 
pardavejo, nuo ko sita temos atsaka ir prasidejo) ServiceNET'as jau 
nebepriims, ypac kai pats Samsungas kazkokiu unifikuotu serviso centru SSD 
(kaip ir kitu vidiniu komponenciu) atveju irgi nenurodo.



-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/




"Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message 
news:lf7d9m$9sb$1@trimpas.omnitel.net...
> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
> news:lf7bvl$8gt$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tikrai ServiceNet'as priims is enduserio harduka, kuri koks nors 
>> Skytechas (mazmenininkas) pirko, tarkim, pas Elko (didmenininka)?
>
>
>
> a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze daikta pas priemimo mergaite, 
> jei daiktui privalo but suteiktas garantinis aptarnavimas
> (rodo duombaze) ir zmogus turi tai irodanti dokumenta? ELKO prie Necessary 
> document nurodo tik warranty ticket
>