I klausima "a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze " atsakymas pakankamai paprastas. Kontora tapusi autorizuotu serviso centru gauna is gamintojo palaikyma (grubiai babkes) uz tai, kad kvalifikuotai remontuoja to gamintojo technika. Tuo tarpu kai snekam apie atskiras komponentes, niekas ten nieko neremontuoja, daromas elementarus sugedusio daikto keitimas i analogiska produkta ir gamintojas uz tokia procedura serviso centrui nemoka, todel realiai kiekvienas garantinio keitimo atvejis servisui reiskia didesnius ar mazesnius nuostolius. Griztant prie sitos situacijos - kodel ServiceNET (Also serviso padalinys) turetu apturet nuostoli uz daiktus, kuriuos pardave ir pelna gavo Also konkurentas? OK, galbut butent Samsung SSD atveju yra isimtis ir ServiceNET'as priima ir is Elko pirktus daiktus. Tik as nesu isitikines ar tai nera tik tiesioginis Elko ir ServiceNET susitarimas butent del Samsung SSD, t.y. isimtis taisykleje, o tu paciu SSD pirktu is ACC (ar juo labiau is ne Lietuvisko pardavejo, nuo ko sita temos atsaka ir prasidejo) ServiceNET'as jau nebepriims, ypac kai pats Samsungas kazkokiu unifikuotu serviso centru SSD (kaip ir kitu vidiniu komponenciu) atveju irgi nenurodo. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:lf7d9m$9sb$1@trimpas.omnitel.net... > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:lf7bvl$8gt$1@trimpas.omnitel.net... >> Tikrai ServiceNet'as priims is enduserio harduka, kuri koks nors >> Skytechas (mazmenininkas) pirko, tarkim, pas Elko (didmenininka)? > > > > a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze daikta pas priemimo mergaite, > jei daiktui privalo but suteiktas garantinis aptarnavimas > (rodo duombaze) ir zmogus turi tai irodanti dokumenta? ELKO prie Necessary > document nurodo tik warranty ticket >