daug raidziu ... jei ACC raso end useriui kad si daikta remontuoja ALSO (ServiceNet) tai matyt taip ir yra. "Caponi" wrote in message news:lf7lte$fh8$1@trimpas.omnitel.net... Visu pirma tai as pats budamas ir siek tiek pardaveju visiskai nesuprantu, kodel klientas turi lakstyt po visokius serviso centrus - jei jis pirko is manes, tai man ta daikta ir veza ir ne jo rupestis aiskintis is kur kas pirkta. Toliau. ServiceNet yra Also serviso padalinys uzsiimantis garantiniu butent Also parduotu daiktu aptarnavimu plius yra autorizuotas kai kuriu gamintoju serviso centras, taciau sneka eina apie visokius telikus, monikus, printerius, baltus kompus, o ne komponentes, kurias pardave kitas didmenos kanalas. Lygiai taip pat ACC turi savo serviso centra besivadinanti ServisaICT, katras velgi atlieka butent ACC parduotu daiktu aptarnavima plius yra kai kuriu gamintoju kompu, moniku, etc., autorizuotas serviso centras. Elko, Asbis ir TD turi savo vidinius serviso skyrius, o ne formaliai atskirtus UAB'us ir daro tik savo parduotu daiktu garantijas minus kai kuriu gaminiu (NE komponenciu), kuriems egzistuoja autorizuoti serviso centrai (tame tarpe tas pats ServiceNet arba ServisaICT). Samsung SSD, ServiceNet ir Elko trisalis santykis siuo atveju greiciau yra isimtis atsiradusi del ServiceNet ir Elko tarpusavio susitarimo, ir i ServiceNet duris pasibeldes end uzeris ar mazmenininkas laikydamas rankoj is ACC pirkta Samsung SSD ar is Elko kokia Gigabyte VGA netrukus apsisukes keliaus atgal, nepriklausomai nuo to, kad as ten nedirbu, o didelio HQ mazas atstovas LItuvoje labai nori susimazint sau rupesciu ir darbo. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:lf7hfc$co4$1@trimpas.omnitel.net... > sudetingai tu cia susukai viska :) > O paprasciau yra tai, kad jei ne, tai juzas nueis pas pardaveja, > pardavejas atveš tapati daikta ir servisNet tada jau priims? O kam tampyt > juza veltui? Na, jei tu sedetum ServisNete, is endjuzu nepriimtum, > supratau :) > > > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:lf7gaf$c2b$1@trimpas.omnitel.net... >> I klausima "a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze " atsakymas >> pakankamai paprastas. Kontora tapusi autorizuotu serviso centru gauna is >> gamintojo palaikyma (grubiai babkes) uz tai, kad kvalifikuotai remontuoja >> to gamintojo technika. Tuo tarpu kai snekam apie atskiras komponentes, >> niekas ten nieko neremontuoja, daromas elementarus sugedusio daikto >> keitimas i analogiska produkta ir gamintojas uz tokia procedura serviso >> centrui nemoka, todel realiai kiekvienas garantinio keitimo atvejis >> servisui reiskia didesnius ar mazesnius nuostolius. Griztant prie sitos >> situacijos - kodel ServiceNET (Also serviso padalinys) turetu apturet >> nuostoli uz daiktus, kuriuos pardave ir pelna gavo Also konkurentas? >> >> OK, galbut butent Samsung SSD atveju yra isimtis ir ServiceNET'as priima >> ir is Elko pirktus daiktus. Tik as nesu isitikines ar tai nera tik >> tiesioginis Elko ir ServiceNET susitarimas butent del Samsung SSD, t.y. >> isimtis taisykleje, o tu paciu SSD pirktu is ACC (ar juo labiau is ne >> Lietuvisko pardavejo, nuo ko sita temos atsaka ir prasidejo) >> ServiceNET'as jau nebepriims, ypac kai pats Samsungas kazkokiu unifikuotu >> serviso centru SSD (kaip ir kitu vidiniu komponenciu) atveju irgi >> nenurodo. >