"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote > Visu pirma tai as pats budamas ir siek tiek pardaveju visiskai nesuprantu, kodel klientas turi lakstyt po visokius serviso > centrus - jei jis pirko is manes, tai man ta daikta ir veza ir ne jo rupestis aiskintis is kur kas pirkta. Tai yra mano ir mano kliento susitarimo reikalas - kur jam lakstyt. Jei iskilo poreikis daikta vezt i garantini - klientui greiciau ir patogiau ji nuvezt tiesiai i serviso atstovybe. Kas nori - veza pas mane. > Samsung SSD, ServiceNet ir Elko trisalis santykis siuo atveju greiciau yra isimtis atsiradusi del ServiceNet ir Elko tarpusavio > susitarimo, ir i ServiceNet duris pasibeldes end uzeris ar mazmenininkas laikydamas rankoj is ACC pirkta Samsung SSD ar is Elko > kokia Gigabyte VGA netrukus apsisukes keliaus atgal, nepriklausomai nuo to, kad as ten nedirbu, o didelio HQ mazas atstovas > LItuvoje labai nori susimazint sau rupesciu ir darbo. kiek arogancijos ir kvailo pasitikejimo savo nuomone! :) Ne, nekeliaus atgal. Imk ir patikrink, pries meluodamas viešai. Nes aš jau patikrinau.