Su salyga, kad sita tema buvo isrutuliota variantui, jei is jusu kazkas kazka nusiperka, daiktas sugenda, jusu jau nebera Seskinej, tai visai fainai atrodytu, kai klientas tokioj situacijoj pats sau linksmai ir optimistiskai istartu "no problem" ir pradetu ekspedicijas po miesta ieskodamas tinkamo serviso neaisku is kokio didmenininko imtam savo sugedusiam daiktui. Jau nesnekant apie tai, kad jei, galbut, pagal tavo versija, ServiceNet bei ServisaICT ir del kompiuterio komponenciu snekasi tiesiogiai su end useriais (as pats tokio scenarijaus nesu bandes, kaip jau minejau, mano klientai su problemom kreipiasi i mane, tai bybio nukirst neduosiu, bet, kaip zinia, dar ne tokiais senais laikais, kai isbankrutavo kruva mazmenininku, su formaliai dar garantiniais daiktais zmogai eidavo i islikusias kontoras ir mokedavo atitinkamo didmenininko nustatyta mokesti, kad mazmenininkas ne savo pirkta daikta gautu teise issiust atitinkamam didmenos servisui, t.y. kazkodel kreiptis i servisa galedavo tik mazmenininkas ir dar ne uz dyka), tai like didmenininkai, neturintys formaliai atskiro servisu uzsiimancio UAB'o, bent formaliai grieztai deklaruoja su end useriais jokio kontakto neturintys... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:lfc8ql$rcf$1@trimpas.omnitel.net... > "S54" <s54@teo.lt> wrote in message > news:lfa2bl$p6r$1@trimpas.omnitel.net... >> daug raidziu ... jei ACC raso end useriui kad si daikta remontuoja ALSO >> (ServiceNet) tai matyt taip ir yra. > > > > ACC parduotus SSD tvarko ServisaICT. ALSO ir ELKO - ServisNET. > Mano sakiny buvo kita pagrindine mintis (kad pirkejas, jei nori, gali pats > pristatyt šią prekę i garantinį), tai ACC as neisskyriau. > > Pataisau: > " ....kuris siuncia preke i serviso centra. Del Samsung SSD tai > ServisNET ir ServisaICT. Ir pirkejas laisvai gali > kreiptis tiesiai, pateikdamas pirkimo arba garantinius dokumentus." >