Tema: Re: SSD i laptopa
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-07 14:49:33
Su salyga, kad sita tema buvo isrutuliota variantui, jei is jusu kazkas 
kazka nusiperka, daiktas sugenda, jusu jau nebera Seskinej, tai visai fainai 
atrodytu, kai klientas tokioj situacijoj pats sau linksmai ir optimistiskai 
istartu "no problem" ir pradetu ekspedicijas po miesta ieskodamas tinkamo 
serviso neaisku is kokio didmenininko imtam savo sugedusiam daiktui.
Jau nesnekant apie tai, kad jei, galbut, pagal tavo versija, ServiceNet bei 
ServisaICT ir del kompiuterio komponenciu snekasi tiesiogiai su end useriais 
(as pats tokio scenarijaus nesu bandes, kaip jau minejau, mano klientai su 
problemom kreipiasi i mane, tai bybio nukirst neduosiu, bet, kaip zinia, dar 
ne tokiais senais laikais, kai isbankrutavo kruva mazmenininku, su formaliai 
dar garantiniais daiktais zmogai eidavo i islikusias kontoras ir mokedavo 
atitinkamo didmenininko nustatyta mokesti, kad mazmenininkas ne savo pirkta 
daikta gautu teise issiust atitinkamam didmenos servisui, t.y. kazkodel 
kreiptis i servisa galedavo tik mazmenininkas ir dar ne uz dyka), tai like 
didmenininkai, neturintys formaliai atskiro servisu uzsiimancio UAB'o, bent 
formaliai grieztai deklaruoja su end useriais jokio kontakto neturintys...


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/



"Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message 
news:lfc8ql$rcf$1@trimpas.omnitel.net...
> "S54" <s54@teo.lt> wrote in message 
> news:lfa2bl$p6r$1@trimpas.omnitel.net...
>> daug raidziu ... jei ACC raso end useriui kad si daikta  remontuoja ALSO 
>> (ServiceNet) tai matyt taip ir yra.
>
>
>
> ACC parduotus SSD tvarko ServisaICT. ALSO ir ELKO - ServisNET.
> Mano sakiny buvo kita pagrindine mintis (kad pirkejas, jei nori, gali pats 
> pristatyt šią prekę i garantinį), tai ACC as neisskyriau.
>
> Pataisau:
> "    ....kuris siuncia preke i serviso centra. Del Samsung SSD tai 
> ServisNET ir ServisaICT. Ir pirkejas laisvai gali
> kreiptis tiesiai, pateikdamas pirkimo arba garantinius dokumentus."
>