Tema: Re: SSD i laptopa
Autorius: Vilius config.lt
Data: 2014-03-05 17:56:28
sudetingai tu cia susukai viska :)
O paprasciau yra tai, kad jei ne, tai juzas nueis pas pardaveja, pardavejas atveš tapati daikta ir servisNet tada jau priims? O kam 
tampyt juza veltui? Na, jei tu sedetum ServisNete, is endjuzu nepriimtum, supratau :)



"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:lf7gaf$c2b$1@trimpas.omnitel.net...
> I klausima "a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze " atsakymas pakankamai paprastas. Kontora tapusi autorizuotu serviso centru 
> gauna is gamintojo palaikyma (grubiai babkes) uz tai, kad kvalifikuotai remontuoja to gamintojo technika. Tuo tarpu kai snekam 
> apie atskiras komponentes, niekas ten nieko neremontuoja, daromas elementarus sugedusio daikto keitimas i analogiska produkta ir 
> gamintojas uz tokia procedura serviso centrui nemoka, todel realiai kiekvienas garantinio keitimo atvejis servisui reiskia 
> didesnius ar mazesnius nuostolius. Griztant prie sitos situacijos - kodel ServiceNET (Also serviso padalinys) turetu apturet 
> nuostoli uz daiktus, kuriuos pardave ir pelna gavo Also konkurentas?
>
> OK, galbut butent Samsung SSD atveju yra isimtis ir ServiceNET'as priima ir is Elko pirktus daiktus. Tik as nesu isitikines ar tai 
> nera tik tiesioginis Elko ir ServiceNET susitarimas butent del Samsung SSD, t.y. isimtis taisykleje, o tu paciu SSD pirktu is ACC 
> (ar juo labiau is ne Lietuvisko pardavejo, nuo ko sita temos atsaka ir prasidejo) ServiceNET'as jau nebepriims, ypac kai pats 
> Samsungas kazkokiu unifikuotu serviso centru SSD (kaip ir kitu vidiniu komponenciu) atveju irgi nenurodo.