sudetingai tu cia susukai viska :) O paprasciau yra tai, kad jei ne, tai juzas nueis pas pardaveja, pardavejas atveš tapati daikta ir servisNet tada jau priims? O kam tampyt juza veltui? Na, jei tu sedetum ServisNete, is endjuzu nepriimtum, supratau :) "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:lf7gaf$c2b$1@trimpas.omnitel.net... > I klausima "a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze " atsakymas pakankamai paprastas. Kontora tapusi autorizuotu serviso centru > gauna is gamintojo palaikyma (grubiai babkes) uz tai, kad kvalifikuotai remontuoja to gamintojo technika. Tuo tarpu kai snekam > apie atskiras komponentes, niekas ten nieko neremontuoja, daromas elementarus sugedusio daikto keitimas i analogiska produkta ir > gamintojas uz tokia procedura serviso centrui nemoka, todel realiai kiekvienas garantinio keitimo atvejis servisui reiskia > didesnius ar mazesnius nuostolius. Griztant prie sitos situacijos - kodel ServiceNET (Also serviso padalinys) turetu apturet > nuostoli uz daiktus, kuriuos pardave ir pelna gavo Also konkurentas? > > OK, galbut butent Samsung SSD atveju yra isimtis ir ServiceNET'as priima ir is Elko pirktus daiktus. Tik as nesu isitikines ar tai > nera tik tiesioginis Elko ir ServiceNET susitarimas butent del Samsung SSD, t.y. isimtis taisykleje, o tu paciu SSD pirktu is ACC > (ar juo labiau is ne Lietuvisko pardavejo, nuo ko sita temos atsaka ir prasidejo) ServiceNET'as jau nebepriims, ypac kai pats > Samsungas kazkokiu unifikuotu serviso centru SSD (kaip ir kitu vidiniu komponenciu) atveju irgi nenurodo.