Kaip visada, daug raidziu, neskaitau, bet pareiksiu savo niekinga nuomonele - ACC niekur neraso, kad ServiceNet ju SSD remontuoja, tame ir visa esme sitos diskusijos. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "S54" <s54@teo.lt> wrote in message news:lfa2bl$p6r$1@trimpas.omnitel.net... > daug raidziu ... jei ACC raso end useriui kad si daikta remontuoja ALSO > (ServiceNet) tai matyt taip ir yra. > > "Caponi" wrote in message news:lf7lte$fh8$1@trimpas.omnitel.net... > > Visu pirma tai as pats budamas ir siek tiek pardaveju visiskai nesuprantu, > kodel klientas turi lakstyt po visokius serviso centrus - jei jis pirko is > manes, tai man ta daikta ir veza ir ne jo rupestis aiskintis is kur kas > pirkta. > > Toliau. ServiceNet yra Also serviso padalinys uzsiimantis garantiniu > butent > Also parduotu daiktu aptarnavimu plius yra autorizuotas kai kuriu > gamintoju > serviso centras, taciau sneka eina apie visokius telikus, monikus, > printerius, baltus kompus, o ne komponentes, kurias pardave kitas didmenos > kanalas. Lygiai taip pat ACC turi savo serviso centra besivadinanti > ServisaICT, katras velgi atlieka butent ACC parduotu daiktu aptarnavima > plius yra kai kuriu gamintoju kompu, moniku, etc., autorizuotas serviso > centras. > Elko, Asbis ir TD turi savo vidinius serviso skyrius, o ne formaliai > atskirtus UAB'us ir daro tik savo parduotu daiktu garantijas minus kai > kuriu > gaminiu (NE komponenciu), kuriems egzistuoja autorizuoti serviso centrai > (tame tarpe tas pats ServiceNet arba ServisaICT). > > Samsung SSD, ServiceNet ir Elko trisalis santykis siuo atveju greiciau yra > isimtis atsiradusi del ServiceNet ir Elko tarpusavio susitarimo, ir i > ServiceNet duris pasibeldes end uzeris ar mazmenininkas laikydamas rankoj > is > ACC pirkta Samsung SSD ar is Elko kokia Gigabyte VGA netrukus apsisukes > keliaus atgal, nepriklausomai nuo to, kad as ten nedirbu, o didelio HQ > mazas > atstovas LItuvoje labai nori susimazint sau rupesciu ir darbo. > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > > > "Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message > news:lf7hfc$co4$1@trimpas.omnitel.net... >> sudetingai tu cia susukai viska :) >> O paprasciau yra tai, kad jei ne, tai juzas nueis pas pardaveja, >> pardavejas atveš tapati daikta ir servisNet tada jau priims? O kam tampyt >> juza veltui? Na, jei tu sedetum ServisNete, is endjuzu nepriimtum, >> supratau :) >> >> >> >> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message >> news:lf7gaf$c2b$1@trimpas.omnitel.net... >>> I klausima "a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze " atsakymas >>> pakankamai paprastas. Kontora tapusi autorizuotu serviso centru gauna is >>> gamintojo palaikyma (grubiai babkes) uz tai, kad kvalifikuotai >>> remontuoja to gamintojo technika. Tuo tarpu kai snekam apie atskiras >>> komponentes, niekas ten nieko neremontuoja, daromas elementarus >>> sugedusio daikto keitimas i analogiska produkta ir gamintojas uz tokia >>> procedura serviso centrui nemoka, todel realiai kiekvienas garantinio >>> keitimo atvejis servisui reiskia didesnius ar mazesnius nuostolius. >>> Griztant prie sitos situacijos - kodel ServiceNET (Also serviso >>> padalinys) turetu apturet nuostoli uz daiktus, kuriuos pardave ir pelna >>> gavo Also konkurentas? >>> >>> OK, galbut butent Samsung SSD atveju yra isimtis ir ServiceNET'as priima >>> ir is Elko pirktus daiktus. Tik as nesu isitikines ar tai nera tik >>> tiesioginis Elko ir ServiceNET susitarimas butent del Samsung SSD, t.y. >>> isimtis taisykleje, o tu paciu SSD pirktu is ACC (ar juo labiau is ne >>> Lietuvisko pardavejo, nuo ko sita temos atsaka ir prasidejo) >>> ServiceNET'as jau nebepriims, ypac kai pats Samsungas kazkokiu >>> unifikuotu serviso centru SSD (kaip ir kitu vidiniu komponenciu) atveju >>> irgi nenurodo. >>