Tema: Re: SSD i laptopa
Autorius: Caponi
Data: 2014-03-06 17:03:01
Kaip visada, daug raidziu, neskaitau, bet pareiksiu savo niekinga 
nuomonele - ACC niekur neraso, kad ServiceNet ju SSD remontuoja, tame ir 
visa esme sitos diskusijos.


-- 
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/



"S54" <s54@teo.lt> wrote in message news:lfa2bl$p6r$1@trimpas.omnitel.net...
> daug raidziu ... jei ACC raso end useriui kad si daikta  remontuoja ALSO 
> (ServiceNet) tai matyt taip ir yra.
>
> "Caponi"  wrote in message news:lf7lte$fh8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Visu pirma tai as pats budamas ir siek tiek pardaveju visiskai nesuprantu,
> kodel klientas turi lakstyt po visokius serviso centrus - jei jis pirko is
> manes, tai man ta daikta ir veza ir ne jo rupestis aiskintis is kur kas
> pirkta.
>
> Toliau. ServiceNet yra Also serviso padalinys uzsiimantis garantiniu 
> butent
> Also parduotu daiktu aptarnavimu plius yra autorizuotas kai kuriu 
> gamintoju
> serviso centras, taciau sneka eina apie visokius telikus, monikus,
> printerius, baltus kompus, o ne komponentes, kurias pardave kitas didmenos
> kanalas. Lygiai taip pat ACC turi savo serviso centra besivadinanti
> ServisaICT, katras velgi atlieka butent ACC parduotu daiktu aptarnavima
> plius yra kai kuriu gamintoju kompu, moniku, etc., autorizuotas serviso
> centras.
> Elko, Asbis ir TD turi savo vidinius serviso skyrius, o ne formaliai
> atskirtus UAB'us ir daro tik savo parduotu daiktu garantijas minus kai 
> kuriu
> gaminiu (NE komponenciu), kuriems egzistuoja autorizuoti serviso centrai
> (tame tarpe tas pats ServiceNet arba ServisaICT).
>
> Samsung SSD, ServiceNet ir Elko trisalis santykis siuo atveju greiciau yra
> isimtis atsiradusi del ServiceNet ir Elko tarpusavio susitarimo, ir i
> ServiceNet duris pasibeldes end uzeris ar mazmenininkas laikydamas rankoj 
> is
> ACC pirkta Samsung SSD ar is Elko kokia Gigabyte VGA netrukus apsisukes
> keliaus atgal, nepriklausomai nuo to, kad as ten nedirbu, o didelio HQ 
> mazas
> atstovas LItuvoje labai nori susimazint sau rupesciu ir darbo.
>
>
> -- 
> Caponi
> http://caponi.skelbimai.lt/
>
>
>
>
> "Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message
> news:lf7hfc$co4$1@trimpas.omnitel.net...
>> sudetingai tu cia susukai viska :)
>> O paprasciau yra tai, kad jei ne, tai juzas nueis pas pardaveja, 
>> pardavejas atveš tapati daikta ir servisNet tada jau priims? O kam tampyt 
>> juza veltui? Na, jei tu sedetum ServisNete, is endjuzu nepriimtum, 
>> supratau :)
>>
>>
>>
>> "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message 
>> news:lf7gaf$c2b$1@trimpas.omnitel.net...
>>> I klausima "a kodi ne? Koks jiem skirtumas kas atveze " atsakymas 
>>> pakankamai paprastas. Kontora tapusi autorizuotu serviso centru gauna is 
>>> gamintojo palaikyma (grubiai babkes) uz tai, kad kvalifikuotai 
>>> remontuoja to gamintojo technika. Tuo tarpu kai snekam apie atskiras 
>>> komponentes, niekas ten nieko neremontuoja, daromas elementarus 
>>> sugedusio daikto keitimas i analogiska produkta ir gamintojas uz tokia 
>>> procedura serviso centrui nemoka, todel realiai kiekvienas garantinio 
>>> keitimo atvejis servisui reiskia didesnius ar mazesnius nuostolius. 
>>> Griztant prie sitos situacijos - kodel ServiceNET (Also serviso 
>>> padalinys) turetu apturet nuostoli uz daiktus, kuriuos pardave ir pelna 
>>> gavo Also konkurentas?
>>>
>>> OK, galbut butent Samsung SSD atveju yra isimtis ir ServiceNET'as priima 
>>> ir is Elko pirktus daiktus. Tik as nesu isitikines ar tai nera tik 
>>> tiesioginis Elko ir ServiceNET susitarimas butent del Samsung SSD, t.y. 
>>> isimtis taisykleje, o tu paciu SSD pirktu is ACC (ar juo labiau is ne 
>>> Lietuvisko pardavejo, nuo ko sita temos atsaka ir prasidejo) 
>>> ServiceNET'as jau nebepriims, ypac kai pats Samsungas kazkokiu 
>>> unifikuotu serviso centru SSD (kaip ir kitu vidiniu komponenciu) atveju 
>>> irgi nenurodo.
>>