"Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:lf9i1n$b62$1@trimpas.omnitel.net... > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote >> Visu pirma tai as pats budamas ir siek tiek pardaveju visiskai >> nesuprantu, kodel klientas turi lakstyt po visokius serviso centrus - jei >> jis pirko is manes, tai man ta daikta ir veza ir ne jo rupestis aiskintis >> is kur kas pirkta. > > Tai yra mano ir mano kliento susitarimo reikalas - kur jam lakstyt. Jei > iskilo poreikis daikta vezt i garantini - klientui greiciau ir patogiau ji > nuvezt tiesiai i serviso atstovybe. Kas nori - veza pas mane. OK >> Samsung SSD, ServiceNet ir Elko trisalis santykis siuo atveju greiciau >> yra isimtis atsiradusi del ServiceNet ir Elko tarpusavio susitarimo, ir i >> ServiceNet duris pasibeldes end uzeris ar mazmenininkas laikydamas rankoj >> is ACC pirkta Samsung SSD ar is Elko kokia Gigabyte VGA netrukus >> apsisukes keliaus atgal, nepriklausomai nuo to, kad as ten nedirbu, o >> didelio HQ mazas atstovas LItuvoje labai nori susimazint sau rupesciu ir >> darbo. > > > kiek arogancijos ir kvailo pasitikejimo savo nuomone! :) > Ne, nekeliaus atgal. Imk ir patikrink, pries meluodamas viešai. Nes aš jau > patikrinau. Ka patikrinai - kad ServiceNet priima is Elko pirkta Gigabyte VGA ar is ACC pirkta SSD? Nes jei vis dar apie ServiceNet, Elko ir Samsung SSD tai sakiau, isimciu gali but ir neteigiau, kad butent sitas atvejis neegzistuoja. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/