Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: pininfarina
Data: 2019-08-21 10:10:37
Gaila, kad Amazonas nepardavinėja senų Passatų- būtų galima drąsiai pirkt :D

"Bronco"  wrote in message news:qjhq8c$qe0$1@trimpas.omnitel.net...

Trumpa istorija. Maždaug po 8-9 mėn naudojimo sugedo Pixel 2 XL vienas
iš mikrofonų (tas, kuris naudojamas pokalbio metu). Pirktas iš Amazon
Marketplace.

Parašiau selleriui žinutę, jog neveikia mikrafas, sakyk kur siųst ir
daryk refund. Selleris atsakė kažkokią nesąmonę, mol refund neįmanomas,
nes kažkas ten tokio bla bla bla vokiškai. Nu, galvoju, tuoj aš paskųsiu
jį Amazonui ir įstatys jam morką į subinę :]

Paskundžiau. Įstatė. Ir matyt nemažą :] Staigiai parašė, atsiuntė
etiketės nemokamam grąžinimui. Išsiunčiau. Matau trackinge, jog gavo
atgal. Sėdžiu sau ramiai, laukiu kol telefonas suvibruos nuo grįžusio į
Revolut refundo.

Staiga maždaug 3 dienų tik pyst mail'as, jog kažkoks naujas orderis iš
to paties sellerio man išsiųstas. Truputį pasipiktinau, bet kad jau
išsiuntė, tai ką jau darysi, teks laukt. Supratau, jog selleris ignorino
mano refundo prašymą ir išsiuntė replace'ą ar sutaisė kažkaip
kosTminiais greičiais, bbz. Ok, laukiam.

Šian gavau. Išpakavau siuntinį, žiūriu ir netikiu savo akimis. Galvojau,
jog vaidenasi. Vietoj Pixel 2 XL gavau Pixel 3 XL 8-]

Dabar galvoju, rašyt skundą ar ne? :)))