On 2019-08-21 17:34, neratoblogo wrote: > Lucky bastard'as! > Ko gero :) > Man netikėtai naktį gulėdamas ant spintelės numiro Pixel 3 pirktas > tiesiai iš amazon.de. > Kada pirktas? Tikrai Amazon.de pardavėjas? Nes Amazon.de suteikia 2 metų standartinę garantija pixeliams ir nereikia siųsti į jokius guglus ir tuo labiau su jais bendrauti telefonu tarptautiniais numeriais. > > Iš pradžių 3 laiškai susirašinėjant su amazonu. Jie atsisako vykdyti > savo garantija, liepia tiesiogiai susisiekti su Googlu. Davė vokiško > Googlo supporto telefoną. > Papostink jų atsakymą. Jau net įdomu darosi. > Pabendravau su googlo suportu Vokietijoje, šis peradresavo mane į USA > Googlo supportą (nes aš pageidavau kalbėti angliškai). Susipildėm > duomenis, išspelinau savo emailą paraidžiui (patikėkit - net > suprakaitavau), atrodė lyg ir viskas ok, bet staiga Googlo USA supportas > suprato, kad aš pirkau iš amazon.de, o ne amazon.com. > Vėl peradresavo į Vokišką Googlo supportą. Vėl viskas iš naujo. > Čia jau tavo paties kliurka. Aš niekur neskambinčiau. Ypač, į USA. Esmė tokia. Telefonas iš Amazod.de yra pridengtas dvejomis garantijomis - paties Amazon.de (2 metai) + Google.de (2 metai). Net jei tau Amazon siūlo siųsti tiesiai Vokietijos googlui, siunti į google.de. Kartais taip dar geriau, nes greičiau gaunasi. Bet bendrauji su jais tik per Amazon.de siunčiamus laiškus, o ne tiesiogiai! Na ir reikalauti galėjai tiesiog refund'o, o ne remonto, išsiųstum Amazonui ir gautum refundą. Dar gyvenime nebuvo jokių nesusipratimų su šituo reikalu. > G: Telefonas registruotas ne tuo pačiu google acc, kuriuo rašote, padėti > negalime. > Aš: Telefoną pirkau aš, bet žmonai ir telefone yra žmonos google accountas. > Kadangi nuėjai sunkiu keliu, tai kaip ir viskas OK. Pirkai ne iš paties Guglo, todėl guglas apie tikrąjį telefono pirkėją info neturi ir todėl stengiasi apsaugoti klientus nuo telefonų vagystės. > G: Ok, aišku, tuomet siųskite telefoną į Amazon.DE Va, čia ir yra teisingasis variantas. Kodėl tau nepavyko dėl jo iškart sutarti, sunkiai suprantu. > > Kuo viskas baigsis dar neaišku, nes atsakymo negavau, bet jau žinau > kokios kontoros telefono niekada daugiau nepirksiu. > Baigsis happy end'u, bet tu pats pridarei daug nereikalingų judesių ir viskas komplikavosi. > Liūdniausia tai, kad šeimoje be Pixel 3 yra ir Pixel 3A. Nieko liūdno. Jei suges, daugiau nekartok klaidų, maigyk savitarnoje, jog nori refund ir net neteks iš viso su niekuo gyvai bendraut. Amazonas sugeneruos etiketę, užklijuosi, išsiųsi jiems į Vokietiją, čekį nufotkinsi, kai Amazon prekę gaus, įkris refundas ir už prekę ir už siuntimo išlaidas. Bet kartoju dar sykį. Niekada gyvenime neskambink pats tiesiogiai gamintojams ar selleriams! Viskas tik per Amazon tvarkoma.