Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 18:11:16
On 2019-08-21 17:34, neratoblogo wrote:
> Lucky bastard'as!
>

Ko gero :)

> Man netikėtai naktį gulėdamas ant spintelės numiro Pixel 3 pirktas 
> tiesiai iš amazon.de.
> 

Kada pirktas? Tikrai Amazon.de pardavėjas? Nes Amazon.de suteikia 2 metų 
standartinę garantija pixeliams ir nereikia siųsti į jokius guglus ir 
tuo labiau su jais bendrauti telefonu tarptautiniais numeriais.

> 
> Iš pradžių 3 laiškai susirašinėjant su amazonu. Jie  atsisako vykdyti 
> savo garantija, liepia tiesiogiai susisiekti su Googlu. Davė vokiško 
> Googlo supporto telefoną.
> 

Papostink jų atsakymą. Jau net įdomu darosi.


> Pabendravau su googlo suportu Vokietijoje, šis peradresavo mane į USA 
> Googlo supportą (nes aš pageidavau kalbėti angliškai). Susipildėm 
> duomenis, išspelinau savo emailą paraidžiui (patikėkit - net 
> suprakaitavau), atrodė lyg ir viskas ok, bet staiga Googlo USA supportas 
> suprato, kad aš pirkau iš amazon.de, o ne amazon.com.
> Vėl peradresavo į Vokišką Googlo supportą. Vėl viskas iš naujo.
> 

Čia jau tavo paties kliurka. Aš niekur neskambinčiau. Ypač, į USA. Esmė 
tokia. Telefonas iš Amazod.de yra pridengtas dvejomis garantijomis - 
paties Amazon.de (2 metai) + Google.de (2 metai). Net jei tau Amazon 
siūlo siųsti tiesiai Vokietijos googlui, siunti į google.de. Kartais 
taip dar geriau, nes greičiau gaunasi. Bet bendrauji su jais tik per 
Amazon.de siunčiamus laiškus, o ne tiesiogiai!

Na ir reikalauti galėjai tiesiog refund'o, o ne remonto, išsiųstum 
Amazonui ir gautum refundą. Dar gyvenime nebuvo jokių nesusipratimų su 
šituo reikalu.


> G: Telefonas registruotas ne tuo pačiu google acc, kuriuo rašote, padėti 
> negalime.
> Aš: Telefoną pirkau aš, bet žmonai ir telefone yra žmonos google accountas.
> 

Kadangi nuėjai sunkiu keliu, tai kaip ir viskas OK. Pirkai ne iš paties 
Guglo, todėl guglas apie tikrąjį telefono pirkėją info neturi ir todėl 
stengiasi apsaugoti klientus nuo telefonų vagystės.

> G: Ok, aišku, tuomet siųskite telefoną į Amazon.DE

Va, čia ir yra teisingasis variantas. Kodėl tau nepavyko dėl jo iškart 
sutarti, sunkiai suprantu.

> 
> Kuo viskas baigsis dar neaišku, nes atsakymo negavau, bet jau žinau 
> kokios kontoros telefono niekada daugiau nepirksiu.
>

Baigsis happy end'u, bet tu pats pridarei daug nereikalingų judesių ir 
viskas komplikavosi.


> Liūdniausia tai, kad šeimoje be Pixel 3 yra ir Pixel 3A.

Nieko liūdno. Jei suges, daugiau nekartok klaidų, maigyk savitarnoje, 
jog nori refund ir net neteks iš viso su niekuo gyvai bendraut. Amazonas 
sugeneruos etiketę, užklijuosi, išsiųsi jiems į Vokietiją, čekį 
nufotkinsi, kai Amazon prekę gaus, įkris refundas ir už prekę ir už 
siuntimo išlaidas.

Bet kartoju dar sykį. Niekada gyvenime neskambink pats tiesiogiai 
gamintojams ar selleriams! Viskas tik per Amazon tvarkoma.