Telefoną pirkau aš ir pirkau iš savo Amazon acc. Savininkas ir pirkėjas esu aš. Tik naudotojas ne aš. Prie ko čia užsispyrimas? Jei būtų pačioje pradžioje pranešę, kad reikia iš telefono userio emailo rašyti - taip ir būčiau padaręs. Apie tai pranešė tik po 14 laiškų susirašinėjimo. Va tau pirmas Google supporto laiškas, po pasikalbėjimo telefonu apie tai, kad mano pirktas, bet žmonos telefonas sugedo: Hi Arunas, Thanks for getting in touch with Google! My Name is Uli and I am more than happy help you with the exchange of your device. I am sorry to hear that your Google Pixel 3 is not working as expected. To proceed with your request, we will need some further information such as the current address in Germany and the receipt for the purchase on Amazon Germany. As soon as we have the requested information, we can process your request for an exchange. Atrodo viskas ok. Išsiunčiau adresą ir Amazono receiptą. Ir tada prasidėjo 14 laiškų papildomų sąlygų reikalavimas. Įvykdžiau visus jų prašymus - ir pabaigoje pasiūlė viską tą patį daryti iš žmonos emailo. Kodėl neparašyti to iš karto? On 2019.08.22 18:46, Bronco wrote: > Bet aš nesuprantu ir tavo užsispyrimo viską atlikti iš savo mail'o ir > telefono. Kai reikia kokio suporto žmonos aparatams, tai aš visada iš > jos mail'o rašau ir jos vardu. Pats pagalvok, kodėl kažkas turi tau > teikti pagalbą, kai ne tu esi telefono savininkas ar naudotojas? > Akivaizdu, jog tai kertasi su guglo saugumo politikomis ar RMA > registravimo sistema. > > Planuoji Guglą nugalėt? ;) > > > On 2019-08-22 15:42, neratoblogo wrote: >> >> Hi Arunas, >> >> Thank you for writing back to Google Support. >> >> I see that you've replied to the same email from the other account. >> >> We request you to initiate a new support request from that account and >> mention this case ID(9-9017000027406), so our team can help you with >> the replacement request. >> >> We appreciate your understanding in this regards. > > >