ZJBS google supportas. Siūlo vėl skambinti, tik viską daryti iš naujo žmonos vardu (nes telefone buvo jos gmail accountas): Baisiausia, tai kad jau prieš 13 laiškų vis ta pati tendencijos. T.y. Parašykite Imei ir pradėsime return procedūrą. Paskui sugalvojamos vis naujos kliūtys kodėl vėl negali pradėti return procedūros. Jaučiuos kaip kokiame senovės Graikijos mite užstrigęs. Hi Arunas, Thank you for writing back to Google Support. I see that you've replied to the same email from the other account. We request you to initiate a new support request from that account and mention this case ID(9-9017000027406), so our team can help you with the replacement request. We appreciate your understanding in this regards. On 2019.08.21 19:27, Bronco wrote: > On 2019-08-21 18:38, neratoblogo wrote: >> Mano pasirinkimas buvo tik arba skambinti arba išmesti telefoną. > > Greičiausiai, po visų vargų, gausi Vokietijos google RMA numerį ir > išsiųsi. Paskui gausi atgal refurbą arba naują aparatą, čia jau kaip > pasiseks. Šiame etape svarbiausia gauti RMA. >