Tema: Re: Amazono pokštai
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-08-21 18:38:43
Aš esu į amazoną gražinęs gal kokius 4-5 daiktus, t.y. dabar pirmą kartą 
susidūriau, kai negaliu claiminti garantijos tiesiogiai.

Prisegu atachmentą, atkreipk dėmesį, kad  vienintelė prekė kuriai nėra 
"problem with order" ir "return or replace" mygtuko yra Pixel 3 telefonas :)

Bendrauti šiuo atveju teko per "get product support" mygtuką, kuris 
veikia per amazon'o naršyklės langą, kažkodėl susirašinėjimo pradžios į 
email'ą  negavau, tad negaliu tau pilno amazono susirašinėjimo pateikti.

Pabaiga buvo tokia:

Amazon:

Hello Arunas,

I am sorry about your phone not working.

I have taken a look at what my college has advised you and i can confirm 
that it is the best to contact them and talk to the manufacturer first.

I hope this was able to help you and I wish you a lovely day further.



Aš:
Hello again,

i'm not able to find solution with Google with your given phone number, 
because i don't speak german.

So i would like to file waranty claim directly with Amazon.



Amazon:
Dear Customer,

Thank you for writing to Amazon.com! I would be happy to take care of 
your inquiry below!

I must recommend the same thing, that my colleagues have already written 
twice.

Please contact the manufacturer directly.

I have also called this number and employees of “Google” can also 
communicate English.

If you call +498007235105, please dial 2 and then 1. This will connect 
you with the employees of Google Pixel.

Thank you very much for your understanding and wish you a pleasant day!


Mano pasirinkimas buvo tik arba skambinti arba išmesti telefoną.


On 2019.08.21 18:11, Bronco wrote:
> On 2019-08-21 17:34, neratoblogo wrote:
>> Lucky bastard'as!
>>
> 
> Ko gero :)
> 
>> Man netikėtai naktį gulėdamas ant spintelės numiro Pixel 3 pirktas 
>> tiesiai iš amazon.de.
>>
> 
> Kada pirktas? Tikrai Amazon.de pardavėjas? Nes Amazon.de suteikia 2 metų 
> standartinę garantija pixeliams ir nereikia siųsti į jokius guglus ir 
> tuo labiau su jais bendrauti telefonu tarptautiniais numeriais.
> 
>>
>> Iš pradžių 3 laiškai susirašinėjant su amazonu. Jie  atsisako vykdyti 
>> savo garantija, liepia tiesiogiai susisiekti su Googlu. Davė vokiško 
>> Googlo supporto telefoną.
>>
> 
> Papostink jų atsakymą. Jau net įdomu darosi.
> 
> 
>> Pabendravau su googlo suportu Vokietijoje, šis peradresavo mane į USA 
>> Googlo supportą (nes aš pageidavau kalbėti angliškai). Susipildėm 
>> duomenis, išspelinau savo emailą paraidžiui (patikėkit - net 
>> suprakaitavau), atrodė lyg ir viskas ok, bet staiga Googlo USA 
>> supportas suprato, kad aš pirkau iš amazon.de, o ne amazon.com.
>> Vėl peradresavo į Vokišką Googlo supportą. Vėl viskas iš naujo.
>>
> 
> Čia jau tavo paties kliurka. Aš niekur neskambinčiau. Ypač, į USA. Esmė 
> tokia. Telefonas iš Amazod.de yra pridengtas dvejomis garantijomis - 
> paties Amazon.de (2 metai) + Google.de (2 metai). Net jei tau Amazon 
> siūlo siųsti tiesiai Vokietijos googlui, siunti į google.de. Kartais 
> taip dar geriau, nes greičiau gaunasi. Bet bendrauji su jais tik per 
> Amazon.de siunčiamus laiškus, o ne tiesiogiai!
> 
> Na ir reikalauti galėjai tiesiog refund'o, o ne remonto, išsiųstum 
> Amazonui ir gautum refundą. Dar gyvenime nebuvo jokių nesusipratimų su 
> šituo reikalu.
> 
> 
>> G: Telefonas registruotas ne tuo pačiu google acc, kuriuo rašote, 
>> padėti negalime.
>> Aš: Telefoną pirkau aš, bet žmonai ir telefone yra žmonos google 
>> accountas.
>>
> 
> Kadangi nuėjai sunkiu keliu, tai kaip ir viskas OK. Pirkai ne iš paties 
> Guglo, todėl guglas apie tikrąjį telefono pirkėją info neturi ir todėl 
> stengiasi apsaugoti klientus nuo telefonų vagystės.
> 
>> G: Ok, aišku, tuomet siųskite telefoną į Amazon.DE
> 
> Va, čia ir yra teisingasis variantas. Kodėl tau nepavyko dėl jo iškart 
> sutarti, sunkiai suprantu.
> 
>>
>> Kuo viskas baigsis dar neaišku, nes atsakymo negavau, bet jau žinau 
>> kokios kontoros telefono niekada daugiau nepirksiu.
>>
> 
> Baigsis happy end'u, bet tu pats pridarei daug nereikalingų judesių ir 
> viskas komplikavosi.
> 
> 
>> Liūdniausia tai, kad šeimoje be Pixel 3 yra ir Pixel 3A.
> 
> Nieko liūdno. Jei suges, daugiau nekartok klaidų, maigyk savitarnoje, 
> jog nori refund ir net neteks iš viso su niekuo gyvai bendraut. Amazonas 
> sugeneruos etiketę, užklijuosi, išsiųsi jiems į Vokietiją, čekį 
> nufotkinsi, kai Amazon prekę gaus, įkris refundas ir už prekę ir už 
> siuntimo išlaidas.
> 
> Bet kartoju dar sykį. Niekada gyvenime neskambink pats tiesiogiai 
> gamintojams ar selleriams! Viskas tik per Amazon tvarkoma.
>