Aš esu į amazoną gražinęs gal kokius 4-5 daiktus, t.y. dabar pirmą kartą susidūriau, kai negaliu claiminti garantijos tiesiogiai. Prisegu atachmentą, atkreipk dėmesį, kad vienintelė prekė kuriai nėra "problem with order" ir "return or replace" mygtuko yra Pixel 3 telefonas :) Bendrauti šiuo atveju teko per "get product support" mygtuką, kuris veikia per amazon'o naršyklės langą, kažkodėl susirašinėjimo pradžios į email'ą negavau, tad negaliu tau pilno amazono susirašinėjimo pateikti. Pabaiga buvo tokia: Amazon: Hello Arunas, I am sorry about your phone not working. I have taken a look at what my college has advised you and i can confirm that it is the best to contact them and talk to the manufacturer first. I hope this was able to help you and I wish you a lovely day further. Aš: Hello again, i'm not able to find solution with Google with your given phone number, because i don't speak german. So i would like to file waranty claim directly with Amazon. Amazon: Dear Customer, Thank you for writing to Amazon.com! I would be happy to take care of your inquiry below! I must recommend the same thing, that my colleagues have already written twice. Please contact the manufacturer directly. I have also called this number and employees of “Google” can also communicate English. If you call +498007235105, please dial 2 and then 1. This will connect you with the employees of Google Pixel. Thank you very much for your understanding and wish you a pleasant day! Mano pasirinkimas buvo tik arba skambinti arba išmesti telefoną. On 2019.08.21 18:11, Bronco wrote: > On 2019-08-21 17:34, neratoblogo wrote: >> Lucky bastard'as! >> > > Ko gero :) > >> Man netikėtai naktį gulėdamas ant spintelės numiro Pixel 3 pirktas >> tiesiai iš amazon.de. >> > > Kada pirktas? Tikrai Amazon.de pardavėjas? Nes Amazon.de suteikia 2 metų > standartinę garantija pixeliams ir nereikia siųsti į jokius guglus ir > tuo labiau su jais bendrauti telefonu tarptautiniais numeriais. > >> >> Iš pradžių 3 laiškai susirašinėjant su amazonu. Jie atsisako vykdyti >> savo garantija, liepia tiesiogiai susisiekti su Googlu. Davė vokiško >> Googlo supporto telefoną. >> > > Papostink jų atsakymą. Jau net įdomu darosi. > > >> Pabendravau su googlo suportu Vokietijoje, šis peradresavo mane į USA >> Googlo supportą (nes aš pageidavau kalbėti angliškai). Susipildėm >> duomenis, išspelinau savo emailą paraidžiui (patikėkit - net >> suprakaitavau), atrodė lyg ir viskas ok, bet staiga Googlo USA >> supportas suprato, kad aš pirkau iš amazon.de, o ne amazon.com. >> Vėl peradresavo į Vokišką Googlo supportą. Vėl viskas iš naujo. >> > > Čia jau tavo paties kliurka. Aš niekur neskambinčiau. Ypač, į USA. Esmė > tokia. Telefonas iš Amazod.de yra pridengtas dvejomis garantijomis - > paties Amazon.de (2 metai) + Google.de (2 metai). Net jei tau Amazon > siūlo siųsti tiesiai Vokietijos googlui, siunti į google.de. Kartais > taip dar geriau, nes greičiau gaunasi. Bet bendrauji su jais tik per > Amazon.de siunčiamus laiškus, o ne tiesiogiai! > > Na ir reikalauti galėjai tiesiog refund'o, o ne remonto, išsiųstum > Amazonui ir gautum refundą. Dar gyvenime nebuvo jokių nesusipratimų su > šituo reikalu. > > >> G: Telefonas registruotas ne tuo pačiu google acc, kuriuo rašote, >> padėti negalime. >> Aš: Telefoną pirkau aš, bet žmonai ir telefone yra žmonos google >> accountas. >> > > Kadangi nuėjai sunkiu keliu, tai kaip ir viskas OK. Pirkai ne iš paties > Guglo, todėl guglas apie tikrąjį telefono pirkėją info neturi ir todėl > stengiasi apsaugoti klientus nuo telefonų vagystės. > >> G: Ok, aišku, tuomet siųskite telefoną į Amazon.DE > > Va, čia ir yra teisingasis variantas. Kodėl tau nepavyko dėl jo iškart > sutarti, sunkiai suprantu. > >> >> Kuo viskas baigsis dar neaišku, nes atsakymo negavau, bet jau žinau >> kokios kontoros telefono niekada daugiau nepirksiu. >> > > Baigsis happy end'u, bet tu pats pridarei daug nereikalingų judesių ir > viskas komplikavosi. > > >> Liūdniausia tai, kad šeimoje be Pixel 3 yra ir Pixel 3A. > > Nieko liūdno. Jei suges, daugiau nekartok klaidų, maigyk savitarnoje, > jog nori refund ir net neteks iš viso su niekuo gyvai bendraut. Amazonas > sugeneruos etiketę, užklijuosi, išsiųsi jiems į Vokietiją, čekį > nufotkinsi, kai Amazon prekę gaus, įkris refundas ir už prekę ir už > siuntimo išlaidas. > > Bet kartoju dar sykį. Niekada gyvenime neskambink pats tiesiogiai > gamintojams ar selleriams! Viskas tik per Amazon tvarkoma. >