Lucky bastard'as! Man netikėtai naktį gulėdamas ant spintelės numiro Pixel 3 pirktas tiesiai iš amazon.de. Iš pradžių 3 laiškai susirašinėjant su amazonu. Jie atsisako vykdyti savo garantija, liepia tiesiogiai susisiekti su Googlu. Davė vokiško Googlo supporto telefoną. Pabendravau su googlo suportu Vokietijoje, šis peradresavo mane į USA Googlo supportą (nes aš pageidavau kalbėti angliškai). Susipildėm duomenis, išspelinau savo emailą paraidžiui (patikėkit - net suprakaitavau), atrodė lyg ir viskas ok, bet staiga Googlo USA supportas suprato, kad aš pirkau iš amazon.de, o ne amazon.com. Vėl peradresavo į Vokišką Googlo supportą. Vėl viskas iš naujo. Kol kas atrodė, jog 40 minučių tarptautinių pokalbių - nieko tokio, telefonas virš 640 eurų kainavo. Toliau prasideda emailų polka su Google supportu (čia sutrumpinta versiją, iš viso buvo 13 emailų): G: Patikslinkite savo adresą. Aš: Prašau. G: Reikia sąskaitos faktūros iš amazon. Aš: Ok, išsiunčiu. G: Telefonas registruotas ne tuo pačiu google acc, kuriuo rašote, padėti negalime. Aš: Telefoną pirkau aš, bet žmonai ir telefone yra žmonos google accountas. G: Ok, aišku, tuomet siųskite telefoną į Amazon.DE Aš: Amazonas nenori priimti waranty claim'o ir sako, kad turiu kreiptis tiesiai į jus. G: Ok, aišku, tuomet nufilmuokite dėžutę, Imei kodą ant dėžutės, paskui nufilmuokite ir telefoną, taip pat nufilmuokite kaip atidarote sim slotą ir nufilmuokite Imei kodą ant sim sloto. Aš: Ok, filmuoju, prisegu, siunčiu. (mintyse - fuuu, pagaliau bus viskas) G: Ok, ačiū, gavome, bet vis tiek negalime jūsų verifikuoti. Parašykite iš savo žmonos email'o Aš: (NX NX NX Google Pixel'į) Ok, prašau parašiau. TO be continued... Kuo viskas baigsis dar neaišku, nes atsakymo negavau, bet jau žinau kokios kontoros telefono niekada daugiau nepirksiu. Liūdniausia tai, kad šeimoje be Pixel 3 yra ir Pixel 3A. On 2019.08.21 00:55, Bronco wrote: > Trumpa istorija. Maždaug po 8-9 mėn naudojimo sugedo Pixel 2 XL vienas > iš mikrofonų (tas, kuris naudojamas pokalbio metu). Pirktas iš Amazon > Marketplace. > > Parašiau selleriui žinutę, jog neveikia mikrafas, sakyk kur siųst ir > daryk refund. Selleris atsakė kažkokią nesąmonę, mol refund neįmanomas, > nes kažkas ten tokio bla bla bla vokiškai. Nu, galvoju, tuoj aš paskųsiu > jį Amazonui ir įstatys jam morką į subinę :] > > Paskundžiau. Įstatė. Ir matyt nemažą :] Staigiai parašė, atsiuntė > etiketės nemokamam grąžinimui. Išsiunčiau. Matau trackinge, jog gavo > atgal. Sėdžiu sau ramiai, laukiu kol telefonas suvibruos nuo grįžusio į > Revolut refundo. > > Staiga maždaug 3 dienų tik pyst mail'as, jog kažkoks naujas orderis iš > to paties sellerio man išsiųstas. Truputį pasipiktinau, bet kad jau > išsiuntė, tai ką jau darysi, teks laukt. Supratau, jog selleris ignorino > mano refundo prašymą ir išsiuntė replace'ą ar sutaisė kažkaip > kosTminiais greičiais, bbz. Ok, laukiam. > > Šian gavau. Išpakavau siuntinį, žiūriu ir netikiu savo akimis. Galvojau, > jog vaidenasi. Vietoj Pixel 2 XL gavau Pixel 3 XL 8-] > > Dabar galvoju, rašyt skundą ar ne? :)))