On 2019-08-21 16:48, Struktur wrote: > > Skundo nerasyk. Parasyk selleriui ka gavai ir ar cia viskas OK? Pats > ziurek kaip teises savo zinai, pyksti kai kazkas kazka nesaziningai nori > .... :) Selleris sunkiai bendraujantis, net ką jis man ten išsiuntė priverčiau pranešt tik per Amazon suportą. Tada teikėsi parašyti, jog "ten ne naujas orderis, o replace". O Amazoną jau informavau, jog refund reikalavimą atšaukiu, nes selleris pakeitė prekę nauja geresne. Seleris gauna Amazon dispute laiškų kopijas. Ir tai teisiškai viskas OK, nes bet kuris pardavėjas turi teisę savo klientams keist prekes į analogiškas, bet ne prastesnes, ar pridėti dovanų kaip kompensaciją už nepatogumus. Jam taip elgtis neuždrausta, o aš turiu teisę su tuo sutikti ar atmesti. Nesąžiningai čia būtų, pvz., jei staiga negauni prekės, praneši ir tau išsiunčia antrą, o paskui dar gauni ir pirmą. Va, tada viena iš prekių tau nepriklauso, reikia informuoti. Turbūt ir prisiminei neseną istoriją, kai kažkas taip antrą SSD diską gavo ir klausė njusuose ką reiktų daryti.