"Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:keg5d5$cpv$1@trimpas.omnitel.net... > > "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message > news:kefr33$1io$1@trimpas.omnitel.net... >> Net jei pasikeis sąlygos tu būsi informuotas ir galėsi duomenis pasiimt >> NEMOKAMAI. > > Ne. Sitam threade buvo pateikta ir praktiniu pavyzdziu Nors pats nesusidūres bet ok, tiek to. :) > > Apie tai kad naikina paslaugą tokie monstrai pradeda trimituot >> prieš pusmetį ar metus net, bet jei kaip pats sakai neskaitai laiškų, >> nesidomi kas vyksta tai pasikartosiu - durną ir bažnyčioju muša. > > Teisingai, uztai tokiem vartotojam, kuriuos gali must del ju neisprusimo > sitos srity (kas is esmes normalu, jei kontoros veikla yra is kitos operos > ir IT ukio aptvarkymui imama aptarnaujanti kontora) as ir nesiulau su > tokiais servisais prasidet, kur informavimas ivyks viesu paskelbimu apie > planuojamus pasikeitimus kompanijos puslapy - ne visiems tai tiesiog nebus > px. O jei, ivairiose gyvenimo/verslo srityse, yra sudaromos normalios > rastiskos sutartys, paprastai ir komunikacijos priemones svarbiais > klausimais buna numatytos, kaip cia pasakius, oficialesnes ir labiau > krentacios i aki. Nesusikalbėjom, tokie monstrai kaip Google ar MS INFORMUOJA kiekvieną savo vartotoją ASMENIŠKAI. Net tokį kuris naudojasi jų paslauga 4free, apie komercinius net nekalbu. Pvz. MS kai uždarinėjo savo mobile phone backupus trimitavo visus metus ir aš gavau priminimus kas 3 menesius kas bus, negana to davė aiškias instrukcijas kaip duomenis pasiimt ir labai atsiprašinėjo. :) Dauguma firmų išvis kaip sakai paskelbia savo tituliniam ir viskas. > > > Iš kitos >> pusės ką išvardinai gali su dar didesne tikimybe įvykti čia Lietuvoj pas >> mūsų lokalius ir kietus šių paslaugų tiekėjus, ar tu turi argumentų kad >> pas juos kažkas bus kitaip? :) O iš verslo pusės aš pasakysiu taip, >> kadangi Lietuva giminių kraštas, tikimybė prasimušti iki duomenų (patepus >> ką reikia) yra 10x kartų realesnė nei tą patį padaryti su MS ar Google, >> sutinki? > > > koki 15 karta kartoju - is technines puses saugumas +/- vienodas tiek pas > Google, tiek pas Baltneta. > Sharingo servisas pas Google ir backupinimo servisas pas Baltneta yra > apibreziamas visiskai kitokiom paslaugos tiekejo pareigom, ko pasekoj > Baltnetos sprendimas jautriai informacijai vienareiksmiskai yra geriau. > Su salyga, kad as mazai bendrauju su isverstaskuriais vagim, tai su > papirkinejimais ir vagystem versle pakankamai atidziai rinkdamasis > partnerius nesu susidures tiek, kad to paniskai bijociau Ane? Tai koks tada skirtumas jei duomenys dingsta abiem atvejais? Baltneta atsiųs meila "Atsiprašau", o MS "Sorry"? Abiem atvejais tu ant ledo lieki. O jei kalbam apie verslą, yra ne tik partneriai bet ir konkurentai ir pašikti artimui savo yra paprasčiau kai duomenys čia visai šalia nei už jūrų marių. Škias kalbam apie žmogišką faktorių, kurį praktiškai tas atstumas eliminuoja. >Caponi > http://www.skelbimai.lt/Caponi >