turiu aš talentą - įžvelgti, kad archyvaras yra iš tų, kurie tampa taikūs tada, kai užvažiuoji jiems su basliu per galvą. įdomi detalė: baslius tos galvos atlaiko. žinoma, archyvare, kad "galėtume persimesti teksto interpretacijose". klausi, ar ryžčiausi. verčiau paklausk, ar aš netingiu, ar matau prasmę leistis į varžybas, imtis rašyti interpretaciją - to nuo studijų metų nesu dariusi, nes man NEREIKIA. visos mano tekstų interpretacijos - Šatėnų komentaruose, na, gal dar kokiame laiške, bet aš net nelaikau jų teksto interpretacijomis, tai tiesiog šiaip pastabos: kai kokia nors detalė patraukia mano dėmesį, pakalbu apie ją, ir viskas. tai kodėl turėčiau rašyti visą rašinį? dėl to, kad tau labai norisi parodyti savo gebėjimus? tai rodyk. kuo aš čia dėta? aš ne varžausi, o gyvenu savo gyvenimą, kurio dalis yra neprofesiniai pokalbiai apie tekstus - bet jau šito tavo smegenėlėms nelemta įkąsti. esi kvailys, kovojantis su savo paties susikurtais fantomais: įsivaizduoji, kad ragana mano tekstą interpretuosianti geriau už tave, ir puoli ją už tai iš anksto :) :) :) bet aš NEŽINAU, kurio interpretacija būtų geresnė, gal ir tavo - jei tuo užsiimi. na, ir jei nenaudotum daug sviestuoto sviesto. bet juk man tai net nerūpi :))) yra daugybė žmonių, kurie rašo recenzijas, pristatinėja knygas laikraščiuose - ir tegu, tai jų užsiėmimas, o mano reikalas - skaityti arba ne. jau kelintą kartą kimbi prie manęs: eik, rašyk apie tekstą, parodyk savo galias. kažin, kodėl? kodėl manai, kad aš tai galiu? aš NIEKADA nesigyriau galinti rašyti ar interpretuoti, atvirkščiai, esu minėjusi, kad nieko nerašau. o gal tekstų interpretavimas - vienintelė sritis, kur jautiesi ką nors galintis? tada suprantama, kodėl ją visiems kaišioji: norisi gi ir tau būti kuo nors, ne vien įvairių literatų pažįstamu. tiek to, aš turiu tau kitokių varžybų, nors tokio pat protingumo lygio (special for you), pasiūlymą: ar ryšiesi, archyvarai, ar ryšiesi - pasivaržyti su manim sugebėjime išnešioti kūdikį?... na? -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16990