Tema: BERNHARD KAISER. Romos katalikybė
Autorius: uuu
Data: 2009-03-02 12:35:40

am: 
be nosinės, nes laikas ne esamasis:) o ką, normali vieta, visokie čia
rašinėjasi 

Noei: 
ką gero protestantai davė, kitoks požiūris į dalykus, kurie buvo per
daug formalizavęsi visada yra gerai, ŠR skaitymas yra geras dalykas, tai
daug kas gali duoti gero, žiūrint kaip į tai pažiūrėsi,
prieštaravimai duoda gero, užsiciklini paskui savo požiūryje, ir kas
iš to. Apie žodžius, tai aš galvoju, kad viskam turi būti savo vieta,
nesudievinti žmogaus, juk būna kartais artimieji nori, kad žmogus
pasielgtų prieš savo sąžinę, tai ką tada jam daryti. Čia ne kokia
gradacija/hierarchija Dievas-žmonės-paukšteliai ir t.t. bet visai kitas
lygmuo, nesumesti kažkaip visko į vieną krūvą reikia. Abraomas matyt
apie tai irgi galvojo ir norėjo iš pradžių viską priimti tiesiogiai,
bet kai pagaliau visai iki krizės priėjo, tai jam susišvietė, kad čia
Ne Tai. Atsargiai iš viso su pažodiniu supratimu reikia, nes galima labai
nuvažiuoti į šalį.

e: 
penkiasdešimtą kartą pakartoju, kad dogmos yra rėmai ir forma, ir yra
labai blogai taip daryti, čia apie viską labai gražiai pasakė am
152468, iš mano pažįstamų tikinčių niekas taip nedaro ir negalvoja.
(o beje, kas čia toks silpnesnis?)

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16585