am: be nosinės, nes laikas ne esamasis:) o ką, normali vieta, visokie čia rašinėjasi Noei: ką gero protestantai davė, kitoks požiūris į dalykus, kurie buvo per daug formalizavęsi visada yra gerai, ŠR skaitymas yra geras dalykas, tai daug kas gali duoti gero, žiūrint kaip į tai pažiūrėsi, prieštaravimai duoda gero, užsiciklini paskui savo požiūryje, ir kas iš to. Apie žodžius, tai aš galvoju, kad viskam turi būti savo vieta, nesudievinti žmogaus, juk būna kartais artimieji nori, kad žmogus pasielgtų prieš savo sąžinę, tai ką tada jam daryti. Čia ne kokia gradacija/hierarchija Dievas-žmonės-paukšteliai ir t.t. bet visai kitas lygmuo, nesumesti kažkaip visko į vieną krūvą reikia. Abraomas matyt apie tai irgi galvojo ir norėjo iš pradžių viską priimti tiesiogiai, bet kai pagaliau visai iki krizės priėjo, tai jam susišvietė, kad čia Ne Tai. Atsargiai iš viso su pažodiniu supratimu reikia, nes galima labai nuvažiuoti į šalį. e: penkiasdešimtą kartą pakartoju, kad dogmos yra rėmai ir forma, ir yra labai blogai taip daryti, čia apie viską labai gražiai pasakė am 152468, iš mano pažįstamų tikinčių niekas taip nedaro ir negalvoja. (o beje, kas čia toks silpnesnis?) -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16585