Tema: Re: ka manote?
Autorius: TranZOO
Data: 2010-03-25 10:00:45
komentaru prasau.

beje - yra klientu, kurie dirba su corel draw ir mes jiems nesiusim sito, nes maketai pateikiami korektiskai.

del paciu failu - mes neturim galimybes manipuliuoti uzdarais failais - specifika tokia. per paskutinius 7 metus keturkampas uzsakymas buvo tik vienas, ir ta pjaustant turejau mokinti pjoveja.