Tema: Re: ka manote?
Autorius: Andu
Data: 2010-03-26 21:43:25
Va viskas ir aišku... Kompiuterastas :) Eik jau vaikeli, eik... Kas yra
kompas? Man tik didelis ir greitas pieštukas + cicerinė liniuotė +
aerografas, teptukas, etc. Vienžo, darbo įrankis. Nes jei galvoti tavo
vartojamais terminais, tai mes visi esam "šaukštininkai", "šakutininkai",
"puodukininkai" ir "bokalininkai"... Vienžo, Šv. Unitazo draugija.
Va paaiškink man - kodėl lopyti dantų eini pas gydytoją? Jei toks gudrus -
paprašyk kaimyno, jis parichtuos - nes kažkur apie tai skaitė.
O va į spaudą lenda visi kas netingi. Svarbu klavišus maigyti moka. Ir dzin,
kad tas, atseit, dizaineris pieštuko rankose nelaikęs - paskui pasiimi knygą
ar žurnalą - kiekviename puslapyje kas antroje pastraipoje po "benkartą"
tupi - svarbu pigiai, o vaizdas ir kokybė "po barabanu" ... Ir viskas
koreliu....
O aš klavišus maigau jau aštuoniolikti metai... Maketuoju nuo 1984, taigi
patikėk, žinau ką sakau ;) Spaudai normaliai suprasti reikia apie 5 metų.

a propos... Neseniai tvarkiau savo archyvus nuo 2001 m. Radau, kad mano
vakarais namie sumaketuota (nuo nulio iki spaudos) 55 iliustruotos knygos...
Senesnių failų ištraukti nepavyko...

Andu