Tema: Re: ka manote?
Autorius: Andu
Data: 2010-03-26 11:57:29
Užskaitau :) Kiekvienas turi dirbti savo darbą. O tai dabar tokių "krizinių"
gaidžių teko pamatyti, kad neduok tu dieve... Tipo jei tu stalius, ir gavai
užsakymą porai kėdžių, tai nueik į mišką - medis va ten.... Gal reikėtų po
truputį tuos nedamokytus ir pasikėlusius "papigiaiskus" mėgėjus po truputį
šluoti velniop? Spaustuvė turi spausdinti, vadinasi, gauti jau paruoštą
spaudai daiktą (pvz. PDF) attitinkantį visus technologinius reikalavimus - o
tai jau yra designerio, ar agentūros problema. Nemoki - mokykis, arba eik,
jau tu jau eikkkk...
O dėl korelio, tai kaip ir fotošopas ar iliustratorius yra pagalbinė
programa, skirta vaizdams paruošti, bet jokiu būdu ne maketavimui.

Andu