Tema: Re: ka manote?
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2010-03-29 10:07:06
PRITARIU. Tik be reikalo ant korelio varai, tai irgi tik instrumentas,
su mikroskopu vinis irgi galima kalti. Tad korel drawas eilinis ir ne
pats blogiausias instrumentas. Tik tiek, kad korelio asų dauguma
nesubrendę, kitas priemones sunkiau įsisavinti.
Prie kompo sėdžių nuo 1985 metų, ir planšetę turėjau ir pelę tokią
kvadratinę, tokį kietą tarybinį wakomą. O komapas mano asmeninis buvo
kaip tridurė drabužių spinta. O diskas HDD kaip geras prausimosi
bliūdas. Tiesa maketavau ne popierinei spaudai tada...