Tema: Re: ka manote?
Autorius: Andu
Data: 2010-03-29 12:52:48
> Prie kompo sėdžių nuo 1985 metų, ir planšetę turėjau ir pelę tokią
> kvadratinę, tokį kietą tarybinį wakomą. O komapas mano asmeninis buvo kaip
> tridurė drabužių spinta. O diskas HDD kaip geras prausimosi bliūdas. Tiesa
> maketavau ne popierinei spaudai tada...

Tokio matyti dar neteko :) Tiesa, 1989-ais Idrakas Dadaševas demonstravo
kažkokį stebuklą su AutoCad'o protėviu... O pirmą kompą (486) 1993 rudenį
man rinko p. Bartusevičius - tiesa, visa Sonex kontora tada tilpo į 2
kambarėlius Vibrotechnikos laboratorijoj (dabar ten areštinė:). Wo zverius
buvo - 1 Gb hardas, 16 Mb RAM...