Tema: Re: ka manote?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-26 16:15:11
2010-03-26 13:57, Tomas rašė:
> Tai cia Petka klause, tu tai manau zhinai kiek jimt, jei jau kuri tokius aishkinamuosius rashtus jauniesiems dizaino entuziastams :)
> Nejaugi ir pakuotei sunesha poverpointa su exeliu...? :D

Aną savaitę vieniems tokiems wordistams, taip wordinį į pdf/x-1a2001 ir
nupirdolinau. Pdf į indesigną, sulankavau ir į ps. Sakiau jei dangus su
žole susimaišys ne mano bėdos bus, bet nesusimaišė?! Tiesa, originalių
foto nemačiau, bet nuo to ką mačiau wordviewer-iu nesiskyrė.
Visi laimingi, šiandien gavau laišką, kad dar kitokių užsakys. Spėju vėl
wordiniai bus.