Tema: Re: ka manote?
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2010-03-26 10:04:49
Viskas gerai tuose reikalavimuose, turi būti tokie kiekvienoje
spaustuvėje. Aišku man kaip senam korelistui skaudu kad nurašytas korelys.
O čia kai kurie piliečiai, kurie spaudą lygina su autoservisu ar stalių
dirbtuvėmis yra žiauriai neteisūs, ir tokie piliečiai pamatę tokius
nurodymus pradeda skambinėti -- o kas tas yra, o kaip tą padaryti. Ir
jis pradeda aiškinti koks jis protingas ir gudrus ir viską moka geriau
už tave, bet jam tik tavo reikalavimai yra durni ir niekam tikę, nes jo
"darbas" visiems tinka, o tik tau durnam netinka.

Vienu žu požiūris geras ir teisingas.