Doc rašė: > Aš savo poziciją įrodžiau argumentų seka, į kuriuos tu jokio logiško > atsakymo nepateikei. Tavo argumentai remiasi (tik) tavąja ideologija, kaip absoliutu. Aš tau pateikiau social contract, positive law, kaip oponuojančią teoriją/filosofiją, kuri radikaliai priešingai pripažįsta susitarimo dėl teisių (neapeliuojant, nesiremiant (tik) neapibrėžtomis natūraliosiomis teisėmis, jų filosofija) ir prievartos (susitarus) būtinumą, moralumą, pagrindimą. Iš šių pozicijų absoliutumo aš galėčiau konstruoti savuosius logikos teiginėlius ir jų grandinėles, kurių tu taip pat negalėtum nuneigti ir kurie formaliai logiškai atrodytų teisingi, tačiau taip nėra/nebus, kol aš absoliučiai priimu, kad prievarta yra pateisinama/būtina/morali ar net morali, o tu, savo ruožtu, taip pat absoliučiai priimi, kad prievarta niekaip negali būti pateisinama, morali ar būtina. > Ačiū už pasiūlymą, tik nesuprantu ką jis turi bendro su mano ir tame > straipsnyje išsakytais argumentais. Turbūt tai, kad tas „straipsnis“ vadinasi „The Social Contract is an empty concept“. Keli vargani argumentai ir tokia išvada (kuria, panašu, grindi savo kritiką/nuomonę, kad „social contract“ yra nonsensas) yra taip beviltiška prieš paminėtus veikalus, kuriuose ši sąvoka įvairiapusiškai aiškinama ir grindžiama... > Elgiesi kaip religinis fanatikas, kuris atsakydamas į argumentus > siūlo skaityti bibliją. Kritikuojant filosofijas-teorijas tesiūlau skaityti originalius šaltinius/veikalus, o ne trečiųjų „kritikų“ atpasakojimą, refleksijas apie juos (net jei argumentai ir patiko). > Kitaip tariant pats explicitly teigi, kad nesugebi savarankiškai > vertinti argumentų, kitaip tariant mąstyti, ir aklai tiki bet kuo, ką Teigiu, kad filosofijai pažinti ir pagrįsti, kritikuoti reikia kur kas daugiau pastangų, nei primityvios (nes kelių teiginėlių) formaliosios logikos. > Visa laimė, kad jau esi suaugęs ir tėvų bei mokytojų bijoti > nebereikia, taigi jau gali rinktis ar ir toliau tikėti nepagrįstom > nesąmonėm ir bullyinti kitus lygiai kaip kad ir tave bullyino šias Jei aš tikiu, remiuosi social contract teorijų elementais, nes juos man per pasaulio pažinimo procesą, kuris vadinamas ugdymu/švietimu, „indoktrinavo“ šiuolaikinė politinė ideologija, tai niekaip neįrodo, kad social contract yra nepagrįsta nesąmonė ar, kad aš remdamasi šia ideologija esu neracionalus, „bullyinu“ kitus. Kaip jau tapo aišku, diskusija ar „diskusija“ persikelia į filosofijos, ideologinius tyrus, o aš nebūdamas toks apsišvietęs ir pajėgus (nors tiesą pasakius aš manau, kad ir pats nesi pakankamai apsišvietęs oponuojančiose teorijose, pajėgus esmingai, kokybiškai kritikuoti veikalus, teorijas, kuriuos/kurias kritikuoji) tai daryti, tai toliau tęsti negaliu.