Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-12-26 21:49:14
nu bbž, aš tai anais laikais vieną  mikroschemą žinojau be vakarietiško
analogo.

Ir šiaip, dėstytuvai pasakojo, kad po bandymų tobulint vakarietiškas ir
gamint savas mielkoschemas, matant beviltišką atsilikimą toj srity, buvo
duodas įsakymas kopijuot 1:1. Tai pradžios štampavo net su vakarietiškų
gamintojų logotipais kristalus