Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezesr
Autorius: svyt
Data: 2016-01-03 13:48:44
Taip, atviras pasulis, gaminam ka pigiau ar
geriau pagaminam ir
 uz gautus pinigus nusiperkam ko truksta. Mano senelis mokejo ir
 batus gaminti, ir vezima pasidarydavo, ir nama pats pasistate,
 (smetonos laikais) bet ar tai racionalu?

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/