Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 17:56:10
bliamba.....Taigi as sutinku, kad ten prastai su tos dezes gamyba. As turiu patirties su rusu aviacijos viduriais, tad zinau kaip jie seniau bent atrodydavo. As tik sakau, kad lietuviukams-ziopliukams mandagu butu susilaikyt nuo kikenimo. Nes kol kas nesugebam pagamint net is faneros suklijuoto lektuvo. Turejom  lengvosios atakos lektuvus. Viena paskandinom.  Apie likusiojo skraidymus bent jau as negirdejau.

O del rusu numusimo. Ne sio grupso tema, taciau turkai sau leidzia ne tai, kad keliolikai sekundziu, o istisus menesius kariuomene  su tankais ikist i kita valstybe. Tad rusams ner prasmes isterikuot. Tuo labiau, kad stebuklingu budu, numustas lektuvas vis delto nukrito Sirijoje, o ne Turkijoje. Kaip ir lakunai.