Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 15:56:45
kito zmogaus tragedija: gavus atsakyma i savo uzduota klausima, uzmirst ko pats buvo ne syki klaustas. Tai ar isvardinsi bent kazkiek gaminiu?  Ziu, per visus gal ir surinksit tuos 12, visgi Lietuva, ne koks ten garaziukas.

"azartas" <azartas@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:op.yaa15tf6a9rtzn@vm1...
Vieno žmogaus tragedija - nori didžiuotis Lietuva, bet jam trūksta
duomenų! Reiktų pamėginti kreiptis į Bėdų turgų, mažu kas ir pamačys :D