Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 23:17:40
uzstrigau, Kurmi, uzstrigau.... Eisiu gult. Vistiek nesugebesit paminet. Tylesit kaip partizanai, nes nerandant placioje Lietuvos gaminiu asortimento gamoje 3-5 gaminiu atinkancius siuos reiklavimus:

Visa diena sugaisau, kol tokiam buriui akis atveriau. Va ir miegokit dabar apie Lietuva ir jos gamintojus vien galvodami :)