Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-27 11:45:04
Kol cia aiskini apie ruso kirviu daromus irenginius, amerikonai nepaisydami savo nacionalinio saugumo vis naudoja tas rusiskas technologijas ir panasu bus priversti dar ilgai jas naudot. Tai kurie cia pora zingsniu atsilike?

Tuo tarpu JAV Karinės oro pajėgos svarsto galimybes sumažinti savo priklausomybe nuo rusiškų variklių technologijų, o ULA bendromis jėgomis su „Amazon“ vadovo Jeffo Bezoso įkurta bendrove „Blue Origin“ bando kurti alternatyvą RD-180 varikliams – ją naudojimui ketinama paruošti iki 2019 metų.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/mokslas/mokslas/amerikieciai-ketina-drausti-rusisku-varikliu-naudojima-savo-raketose.d?id=66569410