Tema: Re: It's coming...
Autorius: romullus
Data: 2013-07-13 18:12:53
Kadangi pats esu įmerkęs uodegą į šitą projektėlį, tai galiu truputi apšviesti, jei ponas pageidauja, nes tokie truputi tendencingi tamstos teiginiai.

> taciau minusas tas kad ju yra gal 4-5 zmones
labiau link 70-ies, bet sutinku, kad tai tikriausiai mizeris, lyginant su PD aparatu.

>riboti resursai (todel naudojasi community pagalba)
community pagalba naudojasi iš esmės todėl, kad atsisakė publisher'io paslaugų, kas, žinia, leido sumažinti biudžetą keleriopai.

>ir ziniu bagazas taip pat ne ypatingas.
apie jujų žinių bagažą, spręsti ne man ir ne tamstai, bet kaip turintis galimybę didelę žaidimo kūrimo proceso dalį stebėti iš vidaus, galiu užtikrinti, kad dėl to nerimauti absoliučiai neverta.

>Jeigu fizika sulipdys nebloga, galima bus kazkiek losti
šitoj vietoj asmeniškai nelabai ką galėčiau pasakyti, nes žaidžiu pcars grynai kaip simcade (a la shift, forza, gran turizmo). Vairą turiu primityvų, todėl labiau mėgstu barškinti klavišais, susijungęs beveik visus įmanomus driving assist'us. Tačiau sms komandoję yra tokie vardai kaip Ben Collins, Nicolas Hamilton ir dar keletas daugiau ar mažiau profesionalių ar mėgėjų vairuotojų ir štai visi jie kaip susitarę tvirtina, kad jau dabar šito žaidimo fizikos varikliukas ir ffb yra vienas iš geriausių, jei ne pats geriausias. Turint omeny, kad kurėjai dar turi daugiau nei metus laiko iki žaidimo išleidimo, spėju, kad jųambicijos padaryti vieną iš geriausių simuliatorių, yra visai pamatuotos.

>galima bus kazkiek losti, bet zinoma pilno isbaigtumo ir masiskumo tai tiketis neverta.
grafika, jau dabar geriausia, kokią esu matęs lenktynių žaidime, daugumos automobilių skleidžiami garsai, mano manymu, afigieni, apie fiziką jau rašiau - manau, kad galėsi lošti, nebent trukdytų kokie nors religiniai įsitikinimai.