Tema: Re: It's coming...
Autorius: romullus
Data: 2013-07-13 23:04:36
Oi YZF, tikrai nesiruošiu varžytis su tamsta išmintimi ir patirtimi autosimuliatorių srity. O ir advokatauti niekam nesiruošiu.
Tuomet jau tikrai geriau palaukti žaidimo išleidimo ir tuomet vertinti. O jei nekantraujama išbandyti anksčiau, tai kiek žinau, netrukus vėl galima bus tapti wmd bendruomenės nariais - šikart rinks pinigus pritaikymo naujos kartos konsolėms finansavimui.
Tik dar kartą noriu perspėti, nei reklamuoju jų aš, anei plaukus nuo krūtinės raunuosi. Įdėjau ten kapeiką, nes norėjau panašaus žaidimo į shift 2, tik be blizgučių ir su geresniu fizikiniu varikliuku. Gavau daugiau nei tikėjausi, o jei dar, kaip geimdevai žadėjo, atgausiu savo pinigėlius su palūkanomis, tai bus ir suvis šaunu.
p.s. žaisčiau ir GT ir forzą, jei tik patiktų konsolės...