Tema: Re: It's coming...
Autorius: Techno
Data: 2013-07-16 22:24:49
YZF, čia ne internetai iliuziją kurią, čia tu pats...
Ne pirmi ir ne penkti metai aš groupsus skaitau ir mačiau į kokias
fanatiškas kovas tu veldavaisi, kad savo teisybę už šventą tiesą išstatyt :)
Aš tikrai nepulsiu kritikuoti PS3 ir GT serijos, ans tikrai kokybiškas
grajus yra, bet tie tavo lyginimai ir kritika viskam, kas ne su PS3
susiję... :)
Kokia prasmė lyginti šaunų su puikiu ? :D