Tema: Re: It's coming...
Autorius: YZF
Data: 2013-07-16 23:56:22
Tai gal as ne pirmus ir ne antrus metus trolinau o tu cia jau uzsikabinai?
:)

Beje jeigu tikrai turi gera atminti tai prisiminsi kaip as teigiamai
atsiliepinejau ir apie PC (rFactor) serija. Ir apie PS2 - GT4, o dar
anksciau ir apie PC - GrandPrix serija. Bet jeigu neatsimeni tai
uztrumpinimas pas tave, ne pas mane ;)