Tema: Re: It's coming...
Autorius: YZF
Data: 2013-07-13 21:43:22
"romullus"  wrote in message news:krrn95$7f4$1@trimpas.omnitel.net...

>Kadangi pats esu imerkes uodega i šita projekteli, tai galiu truputi
>apšviesti, jei ponas pageidauja, nes tokie truputi tendencingi tamstos
>teiginiai.

>labiau link 70-ies, bet sutinku, kad tai tikriausiai mizeris, lyginant su
>PD aparatu.

70 - tai cia full time darbuotoja? Ar 5 darbuotojai ir 65 - community
memberiai?

>community pagalba naudojasi iš esmes todel, kad atsisake publisher'io
>paslaugu, kas, žinia, leido sumažinti biudžeta keleriopai.

>apie juju žiniu bagaža, spresti ne man ir ne tamstai, bet kaip turintis
>galimybe didele žaidimo kurimo proceso dali stebeti iš vidaus, galiu
>užtikrinti, kad del to nerimauti absoliuciai neverta.

Spresti man ir dar karta man. Kodel? Todel kad as esu potencialus pirkejas.
Ir ne kvailelis, kuris nieko nesupranta, o tas kuris turi patirti ir jau
isbande visu kitu konkurentu produkcija. Ir gavo informacijos is kur
konkurentai zinias ir know-how traukia ir t.t. ir pan. Ir tokiu 'pirkeju'
yra ne vienas o daug, bet jie labai itarus ir atidziai ziuri ir vertina.

Noretusi konkretumo - is kur zinios? Is auto gamintoju? Is lenktyniniu
komandu? Is profesionaliu vairuotoju? Kas jie, kiek ju? Kaip jie prisidejo?

Skaiciau straipsenli apie LH borlio ( cia tipo jau lygis...) nuomone
ivairiais bendriniais klausimais ir patarimu sarasas kuris yra labai
abstraktus. Labai. Kas is rimtu profu, su vidinem ziniom prisidejo prie
projekto iki sio momento?

> [...]
>megeju vairuotoju ir štai visi jie kaip susitare tvirtina, kad jau dabar
>šito žaidimo fizikos varikliukas ir ffb yra vienas iš geriausiu, jei ne
>pats geriausias. Turint omeny, kad kurejai dar turi daugiau nei metus laiko
>iki žaidimo išleidimo, speju, kad juambicijos padaryti viena iš geriausiu
>simuliatoriu, yra visai pamatuotos.

>grafika, jau dabar geriausia, kokia esu mates lenktyniu žaidime, daugumos
>automobiliu skleidžiami garsai, mano manymu, afigieni, apie fizika jau
>rašiau - manau, kad galesi lošti, nebent trukdytu kokie nors religiniai

Apie 'geriausia grafika kokia esu mates' ir 'superine fizika' girdejau ties
kiekvienu projektu. Kai kurie ju turejo arba gera fizika, arba gera grafika.
Beje, grazi grafika tai ne tikroviska grafika, bet kol nieko nematem tol
nieko negalim pasakyti. Tiesa, maciau tuos screenshotus, bet ten grafika
labai primityvi (ta kur rodo trasas o ne masinas), bet cia reik tiketis tik
alpha versijos rezultatas.

Realybe yra ta, kad sukurti 'geriausia racing simuliatoriu' reikia daug,
labai daug resursu (tiek zmoniu patirties, tiek informacijos saltiniu, tiek
laiko ir pan.), ir kolkas dar nemaciau ambicingo 'vieso' projekto kuris butu
toks geras koki ji pristatydavo is anksto. Pas mane nera jokiu religiniu
nusistatymu, man patinka automobiliai, asfaltas, ziedas, lenktyniavimo
technika ir varzybos ir pasirenktu ta produkta kuris pasiulo geriausia
kombinacija visu situ elementu. Reikia PC - bus PC, reikia Playstation - bus
jis ir t.t. Platforma dzin, svarbu produktas. Paziuresim kas bus po metu .