Techno wrote: > Kodel 25-asis kadras yra uzdraustas, jei tai visiskai nepasiteisines eksperimentas ? > Uždraustas? Pirmą sykį girdžiu tokį dalyką. Prašau pateikite nuorodą į teisės norminį aktą, kuris reglamentuoja 25-o kadro draudimą, tada pratęsime diskusiją. p.s. gal ir klystu, bet esu matęs parduodant visokius kalbų mokymosi komplektus su įdiegtomis panašiomis technologijomis. Ir niekas jų nedraudžia, kas tiki jų efektyvumu, tas ir perka. Aš nieko tame blogo nematau, jei pvz. kažkam pašventintas automobilis važiuoja geriau ir saugiau, nei nešventintas, tai kodėl tokios video/audio technologijos negali padėt geriau išmokti pvz. kalbos? Ten bent kažkas yra ĮRAŠYTA, ką galima užfiksuoti prietaisais, o ne vien drumzlinu vandeniu pašlakstyta ;) O toliau jau veikia žmogaus savitaiga, placebo efektas ir pan... T.y. esminis momentas, jog žmogus kažką geriau/greičiau pasiekia tik dėl to, jog PATS TIKI ta "technologija", "vaistais" ar religija. Pvz. jei aš tikiu, jog užsienio kalbos mokymosi kursas su užslėptais garso ir vaizdo efektais man padės lengviau išmokti užsienio kalbą, tikėtina, jog aš ją išmokęs dėkosiu šiai technologijai :) Bet ar tikrai jį suveikė tiesiogiai, o gal tai buvo savitaiga ir placebo efektas, o gal visiškai nepadėjo, ir aš taip pat sėkmingai ją išmokčiau be jokių "technologijų", niekas niekad nepatikrins. O reklamos atveju žmogus yra pasyvus, jis nieko nenori, niekuo netiki, netgi gali būti įtarus siūlomo produkto atžvilgiu, todėl tik realiai veikianti technologija jį pastums pirkti tam tikrą prekę. Todėl 25-o kadro ir nebenaudoja, nes jis pasyviam žiūrovui nedaro jokios įtakos, kam be reikalo reklamos užsakovams švaistyti pinigus? Ypač, kai yra daug žmogaus psichologiją naudojančių reklamos technologijų, kurios realiai veikia.