Tema: Re: Kaip androide iðjungti telefono norà jungtis prie ineto?
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-24 13:17:52
On 2010.09.23 21:57, svk wrote:
> Samsungas i5800 (galaxy 3) - panaðu, kad kabo inete vos ne nuolat. Paleidi
> narðyklæ - jungiasi prie interneto net nemirktelëjæs. Kaip priversti
> telefonà klausti, kokiu ryðiu naudotis, jungtis ar ne per mobilø tinklà ir
> pan. Arba nustatyti, kad tik WiFi yra defaultas, o visi kiti - reikia
> atsiklausti.

   Nelabai pagaunu, kame pas tave problema. Pas mane, kai prisijungęs
prie naminio WiFi, tai GPRS išvis nenaudoja. Tai patvirtina tiek 3G
watchdog counter'is (gali susiinstaliuoti for free iš Android market'o).
Tiek SwitchPro widget'as (irgi galima iš Market'o parsipūsti).

   Jame (SwitchPro) yra specialūs mygtukai įjungti/išjungti "Data
connect'ion". Susimečiau jį prieš važiuodamas į užsienį, kad galėčiau šį
reikalą kontroliuoti (turėti ne visada išjungtą paprasto standartinio
setting'o pagalba), bet kai kada įsijungti (gal netyčia prireiks). Tai
namie bandant "įjungti" data connect'ion, jis keikiasi, kad tu esi
prisijungęs prie WiFi, ir tau jo nereikia.

   Ar tikrai tuos kilobaitus ryja? Susimesk mano nurodytą counter'į, ir
jis parodys realų vaizdą.

   Iki,
   Saulius
--