Tema: Re: Kaip androide iðjungti telefono norà jungtis prie ineto?
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-24 16:30:29
On 2010.09.24 16:05, Andrius V. wrote:
> kad ir kb neryja bet prisijunges  buna ir taip sodina baterija.as savo
> samsung galaxy s atnaujinau iki froyo ir tada atsirado galimybe isjungti
> prisijungima prie interneto,tai isjungus intera baterija nerealiai pradejo
> taupyt.antradieni isvaziavau i lenkija buvo 72% baterijos,per ta laika
> kokiam pusvalandziui buvau prisijunges prie wifi viesbutyje ir keletas
> skambuciu,dabar grizus rodo 45% sakiau reiks isbandyt kiek aplamai laikys
> tik budejimo rezime su interu ir be jo

   Šita galimybė (išjungti internetą) ir 2.1 (eclair) yra. Mano minėtas
SwitchPro tai daro.

   Dėl to, kad batarkę ryja, tai jo. Bet ją ryja koks nors oficinis
paštas arba tas pats gmail'as. O ne pats internetas savaime. Bet kadangi
aš mobilų naudoju kaip e-mail'o alerterį (kai skambteli, bėgu
pasitikrinti laiškų), tai man tenka su tuo gyventi. Oficinio pushmail
išjungimas man trigubai (grubiai paėmus) sutaupydavo batarkę ir
Symbiane. E65 pradėdavo laikyti pusę savatės, kai su įjungtu e-mail'u
irgi kas parą kraudavau.

   Bet labiausiai ryja tai GPS. Čia jau ir paros neišlaiko... ;-)

   Iki,
   Saulius
--

Son, when you participate in sporting events, it's not whether you
win or lose: it's how drunk you get.

                 -- Homer Simpson
                    Bart Gets An Elephant