Tema: Re: Kaip androide iðjungti telefono norà jungtis prie ineto?
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-26 14:37:19
On 2010.09.26 08:46, locked wrote:

> "Saulius" <ssaulius123@gmail.com> wrote in message

> zinok nebuk toks tikras, batarkes rijima itakoja netgi prie kokio tinklo
> tu pasijunges, 3g, ar pvz paprasto, hsdpa ir t.t.

   Taip, tu teisus. Uždraudimas 3G pailgindavo telefono batarkės laiką.
Bet šiuo momentu man tai nelabai aktualu - tiesiog kraunu kiekvieną
naktį (kol įvairius žaislus bandausi).
   Ateityje, gal būt taip ir darysiu - paliksiu Office mail per 2G
tinklą. Tuo labiau, kad mano minėtas SwitchPro turi ir šį mygtuką
(įjungt/išjungt 3G).

   Bet pirmo posto atorius esu ne aš. Tad geriau jau jo klausti, ar jam
padėjo Android 2.2 (lygtais paskutiniame poste domėjosi būtent šia
galimybe).

   Iki,
   Saulius
--

How should I know if it works?  That's what beta testers are for.
I only coded it.