Tema: Re: Kaip androide iðjungti telefono norà jungtis prie ineto?
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-24 22:54:13
On 2010.09.24 21:30, svk wrote:
> o kaip tà 2,2 ið 2,1 padaryti?

   Jeigu tokius klausimus užduodi, gal nesidaryk. Visų pirma, tai dėl
to, kad spalio mėnesy jau sulauksime oficialaus 2.2 Galaxy S telefonams.
Ir visiems "čiainikams" ji sueis automatu. Jeigu dėsies pats, tai už
pasekmes teks pačiam atsakyti.

   Antra, tai aš kardinaliai nesutinku su Andriaus nuomone, kad
Android'as, turi viską, ką tu sufantazavai, atlikti pats. Linux'as iš
esmės yra kitoks OS (Android'as yra padarytas būtent Linux'o pagrindu).
Ir jame visa eilė devfeloperių daro daug įvairių įrankių. Pats
Android'as yra tik pagrindas (Opracinė sistema), kuri suteikia galimybes
kitoms programoms. Kitas programas rašo visi, kas nori. Ir tu jas
instaliuojiesi pagal poreikį. Android Market būtent tą poreiktį ir
patenkina. Kaip savo laiku Debian'e tai darė (ir tebedaro) "apt-get
search" ir panašūs įrankiai. Taip, gali susiinstaliuoti netinkamą
įrankį, bet jį ir išmesti nesunkiai gali. Android market yra viena iš
stipriausių Android savybių (kurias jis "nuplagijavo" nuo Apple Store),
ir ja reikia naudotis. Vien dėl to, kad nesugebi Android Market'e
surasti SwitchPro, nereikia instaliuotis naujos sistemos versijos.

   PS: aš pats tai laukiu oficialaus 2.2 release'o. Nors galėčiau ir
surizikuoti jį susidėti (pakanka kompetencijos). Tiesiog SwitchPro šią
fiunkciją vykdo, tai kodėl "aš turiu keisti WindowsXP į Windows7, jeigu
vietoje to galima tiesiog suinstaliuoti vieną widgetą"? ;-)

   Iki,
   Saulius
--

People will do tomorrow what they did today because that is what they
did yesterday.