Tema: Re: Kaip androide iðjungti telefono norà jungtis prie ineto?
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-25 17:24:57
On 2010.09.25 16:44, Andrius V. wrote:
> tai vat kodel as niekaip negaliu priprasti prie ubuntu :D
> o siaip pvz man kazko prisireike tai as turiu knistis internete ziuret kas
> kur kokios programos yra,juk markete nelabai ka susirasi,ten gali ivesti tik
> programos pavadinima.man vistiek iphone mielesnis nei samsung galaxy s

   Taigi Android Market'as pagal AppStore padarytas. Ieškoti, tai kaip
google gali. Įvedi pora žodžių... Jeigu matai, kad per daug rado,
pridedi trečią ir t.t.
   O suradus iš karto matai aplikacijos reitingą, kiek jos buvo parpūsta
ir jau panaudojusių žmonių komentarus. Faktiškai to užtenka, kad žinoti
jog ne šlamštą kišiesi.

   Aš pats tai naudojuosi forumų paslaugomis. Pavyzdžiui, pasiskaitau:

http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=180094&st=20&p=4922633&#entry4922633

   dar kelis forumus ir tik tada instaliuojuosi.

   Beje, būtent 4pda.ru forume išsakyta kritika Froy'jo atžvilgiu mane
stabdo nuo skubėjimo su šia platforma. ROM'as dar nėra iki galo
išlaižytas. Ir jeigu aš kol kas galiu gyventi be normalaus copy/paste ir
flash'o browse'riuose, tai kol kas gyvenu be jų. 2.1 kol kas ir
greitesnis ir stabilesnis.
   Bet čia jau kiekvienam savo. Tiesiog keista, kad žmogus jaučiantis
nepatogumą paprastos papildomos programėlės suinstaliavime, vietoje to
renkasi viso OS upgrade'ą. ;-)

   Iki,
   Saulius
--

It is easier to change the specification to fit the program than
vice versa.