Tema: Re: Kaip androide išjungti telefono norą jungtis prie ineto?
Autorius: Andrius V.
Data: 2010-09-24 16:06:07
kad ir kb neryja bet prisijunges  buna ir taip sodina baterija.as savo
samsung galaxy s atnaujinau iki froyo ir tada atsirado galimybe isjungti
prisijungima prie interneto,tai isjungus intera baterija nerealiai pradejo
taupyt.antradieni isvaziavau i lenkija buvo 72% baterijos,per ta laika
kokiam pusvalandziui buvau prisijunges prie wifi viesbutyje ir keletas
skambuciu,dabar grizus rodo 45% sakiau reiks isbandyt kiek aplamai laikys
tik budejimo rezime su interu ir be jo