Tema: Re: Kaip androide i?jungti telefono nor? jungtis prie ineto?
Autorius: svk
Data: 2010-09-26 23:14:50
SwitcPro dar nepadėjo, nes besisiunčiant numiro telefonas, o be to kažkaip
neaišku kur tą 1USD reikia sumesti, kad jį įsigyti.
Susimečiau keletą kitų toolsų, tai pasibandysim ir juos. Tačiau pats
geriausias laikinas sprendimas - 5Lt bitei už kažkiek mobilaus interneto,
kad nereikėtų mokėti už tuos vienkartinius prisijungimus. Na ir tiesiog
imame susitaikyti, kad gudragalviatelefonas ir yra skirtas visapusiškai
komunikacijai, ne vien GSM ir SMS.

"Saulius" <ssaulius123@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:i7nb9f$tuq$1@trimpas.omnitel.net...