Sorry, bet man sunku suprasti problemą, kai praktiškai didžioji dauguma abonentų sėdi su n*100 min. planais ir už minutę moka po kokius ten 3 ct. Na ir kiek jūs kartų per savaitę pataikot į tą balso paštą? 5? Manau, kad 1 Lt/mėn nuostolis nėra adekvatus šitai reakcijai. On 2012-04-24 08:38, Vytook's wrote: > Kol įtakingi asmenys arba bent jau žurnalistai nepradės judinti šito reikalo, niekas nesikeis > o paprastam vartotojui tie kryžiaus keliai tik laiko gaišinimas > > Jei planuoji teisme laimėti, tai geriau atvaryk į Belgiją. Čia tada > solidesnę sumą prisiteisi, nes visi tris GSM provaideriai visiems įkalę > auto atsakovus, kurių net neįmanoma išjungti :) Be to, suveikia po TRIJŲ > SIGNALŲ :)) Įsivaizduojat?! :) Jei bandai per telefono opcijas ar su GSM > komandomis išjungt peradresavimą į balso paštą, tai maloniai parašo > "išjungta" ir toliau peradresuoja po trijų signalų :) O minutės pokalbio > kaina, net pasiėmus pigiausia belgišką "pildyko" alternatyvą - 17 euro > centų minutė :) Va, taip vakare jei skambini kam nors, tai vien su auto > atsakovais ir pabendrauji, nes niekas nespėja prie savo telefonų pribėgt > :))) > > Kažkada žiauriai tai sunervino, galvojau jau keist tinklą, bet > paaiškėjo, jog visuose taip :) Tai pažaidžiau su GSM komandomis ir radau > kaip provaiderius iš dalies išdurt :) Išdūrimo esmė - sąlyginis > skambučio peradresavimas į neegzistuojantį numerį po 25-29s. > (priklausomai nuo tinklo). Tai dabar telefonas bent skamba minimum 25 > s., o po to praneša, jog "toks numeris neegzistuoja" :) Bet vis tiek > geriau, nei pastovus auto atsakovas :) > > Todėl džiaukitės, jog dar leidžia išjungt, nes būna ir kelis kart > blogiau (brangiau) :)