Korke rašė: > On 2012.04.24 14:18, Laimis wrote: >> Jei be tavo žinios keičiama tai, ką pats nusistatai, tai tikrai yra >> problema (nors ją reikėtų aiškintis su pačiu omniu; nemanau, kad tai yra >> didžiojo sąmokslo, kaip išdurti savo klientus, dalis; veikiausiai — >> techninės padermės nesklandumai). > bet ar man nuo to geriau ? ar siaip kazkas skripta paleido koki tai > padariusi, ar kitokie nesklandumai. Juk jei as susisetupinu man reikiama > paslaugu rinkini (t.y. siuo atveju isjungdamas tai ko nereikia, o ne > isijungdamas kazka kur netycia gal praleidau koki paslaugos max > galiojimo laika po ko ji atjungiama) esu isitikines, kad taip ir bus, > kol as naudojuosi operatoriaus paslaugomis ir moku uz jas laiku ? Girdėjai apie shit happens...? Problemų ir nesklandumų pasitaiko visur ir visada. Jei dėl jų pradėsi isteriškai kaltinti operatorių ir lakstyti pas kitą, tai galiausiai suksies, kaip voverė rate... > papildymai kas nustatyta laika. Ir BP buvo atjungtas pirmu, reikalu, nes > buvo butinas testiniams skambuciams tikrinantiems ar abonentas "ant > rysio", ir jei nepavykdavo prisiskambinti - budavo inicijuojami > atitinkami kiti veiksmai, cia gi pyyyst i BP pradejo eiti skambuciai ir > tai budavo sutraktuojama, kad prisiskambinimas pavyko reiskia pultas > "online", o to realiai nebudavo. Sorry, bet tokia tavo heuristika operatoriui — nežinoma. Galėtum kur kas labiau pagrįstai piktintis, jei operatorius teiktų specializuotą paslaugą, turėdamas tai omenyje. Dabar gi, tai yra bendroji paslauga, tad ir įjungus BP, nėra jokio pagrindo galvoti, kad nuo to kažkas nukentės. O ką omnis? Ką jis sako dėl BP įjungimo?