On 2012.04.24 14:48, Laimis wrote: > Girdėjai apie shit happens...? Jo, tai buityje vartojamas, net dazniau nei oficialus sio operatoriaus pavadinimas. Nes sitie happends, pas ana happinasi nuolat, tai marketingistai sublizga su "asmeniniu", tai servisai yra isjungiami/ijungiami ju paciu isivaizdavimu, kad taip turetu buti ju klientams geriausia ir patogiausia. As nieko pries inovacijas, sukurei, reklamini, siulai visiems. Bet kai taip, pyyyst ir ijunge atjunge (na su "Asmeniniu" dar teikesi data paskalbt kada tai bus) vtixaria. Nu tai tu blet blet nesikeikiant. > Problemų ir nesklandumų pasitaiko visur ir visada. Jei dėl jų pradėsi > isteriškai kaltinti operatorių ir lakstyti pas kitą, tai galiausiai > suksies, kaip voverė rate... as ir nesimetau, kontora gauna eilini kart disrespekto tasku, o as papildoma mikro task'a kas menesi koki. > Sorry, bet tokia tavo heuristika operatoriui — nežinoma. Kas nezinoma jam ? Parasiau smulkiai, kad paskui nebutu klausimo is serijos "o chulish tau BP trukdo ar ka, kad pajungtas" Nezinoma operatoriui, kad isjungtas pacio vartotojo paslaugus atgal ijunginet negalima ? Cia kazkas kosminio ? > Dabar gi, tai yra bendroji paslauga, tad ir įjungus BP, nėra jokio pagrindo galvoti, kad nuo to kažkas > nukentės. ane ? tai gal visa sarasa tokiu "nera pagrindo galvoti, kad ijungus..." paslaugu sarasa galetum pateikti ? Gal cia mano siauras suvokimas, tai iskart pasitikrinsiu, ar man neijunge kokio skambuciu routinimo per Inmarsat'a, nes nu gi argi cia rupes klientui per kur eina skambuti...bele nueina, nu tik kainuoja daugiau....bet taigi svarbu nueina. Gal koki tiesiogini debeta "nuskaiciuok uz metus i prieki pinigu suma jei tokia yra saskaitoje remiantis paskutiniu triju men saskaitos vidurkiu x 12" nes nugi kas cia pagalvos, kad tai gali man kazka sutrukdyt...gi nereiks kas men operacijas atlikinet operui. Kaip cia dar galetu jis sau pasigerint gyvenima islaisvindamas mane nuo problemu ?