Korke rašė: > On 2012.04.24 14:48, Laimis wrote: >> Girdėjai apie shit happens...? > Jo, tai buityje vartojamas, net dazniau nei oficialus sio operatoriaus > pavadinimas. Nes sitie happends, pas ana happinasi nuolat, tai Jo, jo. Paverkim ir pasikankinkim. Pasigraužkim ir plaukus pasiraukim. Tai valink nx iš ten, kas dar tave ten laiko (o gal kažkas naudinga, paranku, bet kartu tai chierova būti to omnio klientu...?); tai yra pats racionaliausias sprendimas, jei turi tokių pretenzijų ir nepasitenkinimo emocijų... >> Sorry, bet tokia tavo heuristika operatoriui — nežinoma. > Kas nezinoma jam ? Parasiau smulkiai, kad paskui nebutu klausimo is > serijos "o chulish tau BP trukdo ar ka, kad pajungtas" > Nezinoma operatoriui, kad isjungtas pacio vartotojo paslaugus atgal > ijunginet negalima ? Cia kazkas kosminio ? Operatoriui nežinoma, ką tu kaip su tom jo paslaugom nustatinėji. Bendros paslaugos yra bendros. Jų paskirtis ir kokybė įjungiant BP ir pan. nenukenčia (nors klientus, matyt, vis tiek reikia informuoti; ne faktas, kad tai nebuvo bandyta padaryti) Todėl net sutartyje (visų operatorių, beje), rasi punkt-ą(-us) apie paslaugų (ir sąlygų) keitimą. Aš gal pagal pauzes tarp gūdokų nustatinėju ar uošvienė tualete ar balkone ir jei operatorius jas pakeistų...? Specializuota paslauga būtų tokia, kurioje galioja konkrečios sąlygos ir aiškus įsipareigojimas tų sąlygų nekeisti, nes tos sąlygos yra svarbios, kritiškos.